"Golf" je već 39 godina najprodavaniji automobil u Švajcarskoj, a od ostalih brendova najprodavaniji su "audi", "škoda", "seat" i "porše", čije je učešće u ukupnoj prodaji iznosilo 30,9 odsto.

I kod polovnih vozila dominirale su nemačke marke, uz tržišno učešće od 71,4 odsto, ali se i u tom segmentu, kao i u onom koji se odnosi na kupovinu novih automobila, takođe beleži pad prodaje prvi put od 2008. godine, i to od 1,5 odsto, na 839.212 jedinica.

Prodaja novih vozila u Švajcarskoj u prošloj godini iznosila je 301.942 jedinice, i bila je manja nego u 2013, a pad je zaustavljen na 1,9 odsto zahvaljujući rekordnoj prodaji u decembru.

Međutim, za razliku od Švajcarske, tržište automobila u Evrospkoj Uniji zabeležilo je 2014. prvi put rast od 2007, s porastom prodaje za skoro 6 odsto.

"Reno" zabeležio je rast od 13,3 odsto, zahvaljujući jeftinoj "dačiji", čija je prodaja porasla za 23,9 odsto. "Pežo" je imao rast od samo 3,7 odsto. "Audi" je registrovao rast od 4,8 odsto, "Volvo" 12,3 odsto, "Leksus" 30,1, a "Džip" čak 70,6 odsto. "Folksvagen" je prodao 3,2 miliona vozila i ostaje prvi evropski proizvođač, s rastom od 7,2 odsto. "Ford" je imao rast prodaje od 5,8 odsto, BMW 4,6 odsto koliko i "Dženeral motors" koji beleži  pad zbog povlačenje "ševroleta" s evropskog tržišta.