Direktor marketinga "Zastava auto" Srdjan Dejanović izjavio je da od ukupnog broja prodatih novih vozila na domaćem tržištu deset odsto čine vozila marke "zastava 10".
Direktor marketinga "Zastava auto" Srdjan Dejanović izjavio je da od ukupnog broja prodatih novih vozila na domaćem tržištu deset odsto čine vozila marke "zastava 10".On je rekao da je to veliki uspeh i da je od početka prodaje modela "zastava 10" kupcima isporučeno 7.000 vozila tog modela.
Dejanović je istakao da prema obimu prodaje novih automobila u A i B klasi "zastava 10" ima učešće od 26 odsto.
"To znači da je svaki treći vlasnik novog auta iz B klase kupac zastave 10", naveo je Dejanović.
On je napomenuo da je prodaja tog modela počela pre nepunih godinu i po dana i istakao da se do kraja godine očekuje da ukupno bude prodato 9.000 tih vozila .
Dejanović je objasnio da je prednost "zastave 10" u odnosu na druge modele cena, kvalitet, ekonomičnost, mala potrošnja, kao i brzina isporuke automobila.
Cena "zastave 10" je 7.500 evra.
(Beta)