Svi imamo dlake po telu, ali je neko jednog dana odlučio da to baš i nije u redu.

Za utrošene pare na brijače i depilaciju, sve žene mogu da zahvale magazinu "Harper Bazaar", koji je u svojoj reklami iz 1915. godine uveo trend brijanja pazuha.

Pre toga žene nisu brijale, pa, ništa zapravo.

Pogledajte galeriju:

undefined Dlake ispod pazuha

Reklama je bila za plesne haljine bez rukava, a uz njih i uklanjanje dlaka ispod miške.

Reklame za anti-pazuh-dlake su se nastavile i ubrzo su sve žene krenule da praktikuju "glatkost" svog tela, a malje na nogama, rukama i ispod pazuha su postale nešto čega bi žene trebalo da se stide.

Buntovnice poput Džulije Roberts koja je pokušala da "fura" dlakavi pazuh, naišle su na nerazumevanje i gađenje.

Međutim, stvari se danas menjanju - sve više žena odlučuje da brijač izbaci sa svoje lista za šoping.

I ne samo da puštaju prirodu ispod pazuha da "uradi svoje", nego su neke krenule i da farbaju dlake ispod pazuha!

Poruka videa koji je objavio "Timeline News" je - prihvatite dlake na telu i nemojte da podlegnete pritiscima marketinga i ljudi koji žele da učine da se žene osećaju posramljeno zbog svog prirodnog izgleda.

Pogledajte:

Anketa

Da li biste vi puštali dlake ispod pazuha?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.