
Isporuke vozila kompanije Ford u Evropi povećane su za 5,4 odsto, na 125.500 vozila, u februaru, a najprodavaniji su modeli "fokus", "fiesta" i "fjužn".
Kako je saopšteno iz evropskog sedišta američke kompanije, učešće Forda na 21 glavnom tržištu u Evropi je bilo 8,1 odsto. Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećao je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. za 3,3 odsto u odnosu na isto vreme prošle godine, na 267.900 vozila.
"Fokus" je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom 32.800 jedinica. Slede "fiesta" sa 24.900 i "fjužn"sa 9.950 prodatih vozila.
Najveći rast prodaje ostvarili su novi "mondeo" - za 66 odsto u odnosu na prošli februar, na 13.370 vozila, i "rejndžer" pik-ap - za čak 200 odsto, na 1.760 vozila.
Prodaja Fordovih vozila je u februaru poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, sa 14.630 prodatih vozila, a slede Španija i Francuska.
Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila.
Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji - 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila, Češkoj (34,9 odsto, na 1.065 vozila) i Poljskoj ( 33,6 odsto, na 2.470 vozila).
(Tanjug)
Kako je saopšteno iz evropskog sedišta američke kompanije, učešće Forda na 21 glavnom tržištu u Evropi je bilo 8,1 odsto. Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećao je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. za 3,3 odsto u odnosu na isto vreme prošle godine, na 267.900 vozila.
"Fokus" je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom 32.800 jedinica. Slede "fiesta" sa 24.900 i "fjužn"sa 9.950 prodatih vozila.
Najveći rast prodaje ostvarili su novi "mondeo" - za 66 odsto u odnosu na prošli februar, na 13.370 vozila, i "rejndžer" pik-ap - za čak 200 odsto, na 1.760 vozila.
Prodaja Fordovih vozila je u februaru poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, sa 14.630 prodatih vozila, a slede Španija i Francuska.
Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila.
Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji - 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila, Češkoj (34,9 odsto, na 1.065 vozila) i Poljskoj ( 33,6 odsto, na 2.470 vozila).
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.