Sa proizvodnih traka fabrike automobila u Bohumu, u Nemačkoj ovih dana sišla je "opel astra" kojom je broj proizvedenih automobila ovog modela dostigao deset miliona.
Sa proizvodnih traka fabrike automobila u Bohumu, u Nemačkoj ovih dana sišla je "opel astra" kojom je broj proizvedenih automobila ovog modela dostigao deset miliona.
Sa više od 500.000 prodatih automobila tokom prošle godine samo u Evropi, "astra" je ubedljivo najprodavaniji automobili u Opelovoj paleti, koji nastavlja stopama legendarnog "kadeta", sledeći tradiciju brenda koja podrazumeva kvalitetna kompaktna vozila.
"Astra je sinonim za Opel, a njen uspeh predstavlja potvrdu naše stručnosti u segmentu kompaktnih vozila, u kojem igramo pionirsku ulogu još od 1936. godine i lansiranja prvog 'kadeta'", izjavio je generalni girektor kompanije Hans Demant.
"Astra simbolizuje naš brend, nudeći smeo dizajn, raznovrsnost i naprednu tehnologiju koja izlazi u suret potrebama kupaca. A i zabavno je voziti je", dodao je on.
Priča o uspehu "astre" je počela 1991. godine, kada je prvi karavanski model "F", magma-crvene boje, izašao iz pogona u Bohumu. Od tada pa do danas, "astra" se učvrstila kao najprodavaniji model u gotovo 80 zemalja, i sa ponosom može da se pohvali mnoštvom nagrada, navedeno je u saopštenju Opela.
U 2008. godini, "astra GTC" sa panoramskim vetrobranom, proglašena je "najmodernijim vozilom" među automobilima koji se uvoze u Kinu. Jedan dizajnerski centar u Nemačkoj je "astri" dodelio nagradu "Crvena tačka za visok kvalitet dizajna" 1998. i 2001. godine, dok je švedsko udruženje "Gröna Bilister" (“Zeleni vozači”) preporučilo "astru 1.6 16V" kao "Dobar ekološki izbor" na osnovu male emisije štetnih gasova.
Pored toga, tri linije "astrinih" modela drže rekorde u prodaji. Prva generacija (1991-1998) i dalje je najprodavaniji Opelov model svih vremena, sa 4,13 miliona proizvedenih vozila, čime je potučen rekord od 3,8 miliona vozila koji je držao "kadet E" (1984- 1991. godine).
Druga generacija "astri", lansirana u proleće 1998. godine, takođe se može pohvaliti impresivnim proizvodnim podacima sa 3,8 miliona prodatih jedinica. Proizvodnja ovog modela se nastavlja u mestu Glivice u Poljskoj, pod imenom "astra klasik".
Treća generacija je izbačena u martu 2004. godine i na dobrom je putu da nastavi koracima svojih prethodnika - do sada je već prodato 1,9 miliona vozila ovog modela.
(Tanjug)
Sa više od 500.000 prodatih automobila tokom prošle godine samo u Evropi, "astra" je ubedljivo najprodavaniji automobili u Opelovoj paleti, koji nastavlja stopama legendarnog "kadeta", sledeći tradiciju brenda koja podrazumeva kvalitetna kompaktna vozila.
"Astra je sinonim za Opel, a njen uspeh predstavlja potvrdu naše stručnosti u segmentu kompaktnih vozila, u kojem igramo pionirsku ulogu još od 1936. godine i lansiranja prvog 'kadeta'", izjavio je generalni girektor kompanije Hans Demant.
"Astra simbolizuje naš brend, nudeći smeo dizajn, raznovrsnost i naprednu tehnologiju koja izlazi u suret potrebama kupaca. A i zabavno je voziti je", dodao je on.
Priča o uspehu "astre" je počela 1991. godine, kada je prvi karavanski model "F", magma-crvene boje, izašao iz pogona u Bohumu. Od tada pa do danas, "astra" se učvrstila kao najprodavaniji model u gotovo 80 zemalja, i sa ponosom može da se pohvali mnoštvom nagrada, navedeno je u saopštenju Opela.
U 2008. godini, "astra GTC" sa panoramskim vetrobranom, proglašena je "najmodernijim vozilom" među automobilima koji se uvoze u Kinu. Jedan dizajnerski centar u Nemačkoj je "astri" dodelio nagradu "Crvena tačka za visok kvalitet dizajna" 1998. i 2001. godine, dok je švedsko udruženje "Gröna Bilister" (“Zeleni vozači”) preporučilo "astru 1.6 16V" kao "Dobar ekološki izbor" na osnovu male emisije štetnih gasova.
Pored toga, tri linije "astrinih" modela drže rekorde u prodaji. Prva generacija (1991-1998) i dalje je najprodavaniji Opelov model svih vremena, sa 4,13 miliona proizvedenih vozila, čime je potučen rekord od 3,8 miliona vozila koji je držao "kadet E" (1984- 1991. godine).
Druga generacija "astri", lansirana u proleće 1998. godine, takođe se može pohvaliti impresivnim proizvodnim podacima sa 3,8 miliona prodatih jedinica. Proizvodnja ovog modela se nastavlja u mestu Glivice u Poljskoj, pod imenom "astra klasik".
Treća generacija je izbačena u martu 2004. godine i na dobrom je putu da nastavi koracima svojih prethodnika - do sada je već prodato 1,9 miliona vozila ovog modela.
(Tanjug)