Italijanski proizvodjač automobila Fiat razmatra mogućnost razvijanja nove robne marke jeftinog vozila, izjavio je izvršni direktor najveće italijanske auto-kompanije Serdjo Markione.
Italijanski proizvodjač automobila Fiat razmatra mogućnost razvijanja nove robne marke jeftinog vozila, izjavio je izvršni direktor najveće italijanske auto-kompanije Serdjo Markione.
"Novi brend razvijaćemo sami", rekao je Markione na kongresu predstavnika automobilske industrije, koji se održava u Torinu.
Fiat, kao i drugi proizvodjači, aktivno radi na razvoju vlastitih jeftinih automobila, u svetlu uspeha koji je postigao francuski Renault s modelom "logan", kao i indijska kompanijia Tata i njen najjeftini automobil na svetu - "nano".
Markione je rekao da bi "Fijatov" indijski partner, "Tata", mogao da učestvuje u stvaranju nove robne marke i dodao da će definitivna odluka o tome biti doneti u narednih 12 meseci.
Markione je, govoreći o planovima kompanije, ponovio nameru da se automobili "alfa romeo" proizvode u Severnoj Americi, premda još nije odlučeno gde i kada.
"Fijat" je prisutan na američkom tržištu s luksuznim sportskim autmobilima "ferari" i "maserati" i prodao je ograničen broj modela "8C kompeticione" američkim kupcima, ali se još nije vratio na to tržište s kompletnim asortimanom.
Markione je izrazio "veliku želju" da na američko tržište donese najnoviju verziju "fiće", uveren da će i tamo to malo vozilo biti hit kao što je u Evropi. Marikone je rekao i da je i Meksiko mogući kandidat za proizvodni pogon, ocenjujući da bi to bilo normalno širenje prisustva "Fijata" u Latinskoj Americi, posebno u Brazilu, na čijem tržištu ta kompanija već ima dominanatu ulogu.
Markione je podvukao da je "Fijat" u poslednje vreme zapostavio Rusiju i naglasio da će njegova kompanija uskoro posvetiti veću pažnju toj zemlji, čije će tržište automobila uskoro biti najveće u Evropi.
(Tanjug)
"Novi brend razvijaćemo sami", rekao je Markione na kongresu predstavnika automobilske industrije, koji se održava u Torinu.
Fiat, kao i drugi proizvodjači, aktivno radi na razvoju vlastitih jeftinih automobila, u svetlu uspeha koji je postigao francuski Renault s modelom "logan", kao i indijska kompanijia Tata i njen najjeftini automobil na svetu - "nano".
Markione je rekao da bi "Fijatov" indijski partner, "Tata", mogao da učestvuje u stvaranju nove robne marke i dodao da će definitivna odluka o tome biti doneti u narednih 12 meseci.
Markione je, govoreći o planovima kompanije, ponovio nameru da se automobili "alfa romeo" proizvode u Severnoj Americi, premda još nije odlučeno gde i kada.
"Fijat" je prisutan na američkom tržištu s luksuznim sportskim autmobilima "ferari" i "maserati" i prodao je ograničen broj modela "8C kompeticione" američkim kupcima, ali se još nije vratio na to tržište s kompletnim asortimanom.
Markione je izrazio "veliku želju" da na američko tržište donese najnoviju verziju "fiće", uveren da će i tamo to malo vozilo biti hit kao što je u Evropi. Marikone je rekao i da je i Meksiko mogući kandidat za proizvodni pogon, ocenjujući da bi to bilo normalno širenje prisustva "Fijata" u Latinskoj Americi, posebno u Brazilu, na čijem tržištu ta kompanija već ima dominanatu ulogu.
Markione je podvukao da je "Fijat" u poslednje vreme zapostavio Rusiju i naglasio da će njegova kompanija uskoro posvetiti veću pažnju toj zemlji, čije će tržište automobila uskoro biti najveće u Evropi.
(Tanjug)