Stil

OVAKO VAS "VARAJU" U PRODAVNICAMA! Bivši prodavci otkrili na koje "prevare" uvek nasedamo, a izbijaju nam pare iz džepa

Autor Maja Gašić

Obratite pažnju na ove cake!

Izvor: Shutterstock

Kada kupujete uređaje, ne bi trebalo da bezuslovno verujete savetima prodavaca, kažu bivši zaposleni u prodavnicama bele tehnikeu Velikoj Britaniji. Crni petak, žute etikete za robu na popustu, prodaja na rate i ostale cake kojima velike kompanije pribegavaju nisu uvek dobre i povoljne za nas.

Treba biti oprezan sa popustima. "Žuta cena", kojom se obično obeležava roba na popustu, može se staviti i na proizvode koji su bili na servisu, dakle jednom već imali kvar, što znači da na njima postoje neki nedostaci zbog kojih su prvenstveno i popravljani...

Takođe, nije retkost da se poizvodu na početku digne cena preko njene stvarne vrednosti, da bi kada se "spusti" na onu koja je zapravo realna, više kupovao jer kupci reaguju na popuste.

Svojevrsnu "prevaru" predstavlja i takozvani "crni petak", naravno u nekim radnjama i kad je reč o nekim proizvodima. Često se dešava da je neka roba na taj svetski dan popusta zapravo skuplja nego "običnim" danima. Tu je važan i psihološki momenat kod kupaca koji se zalete jer veruju da je tog dana baš sve na popustu ili povoljno, pa kupuju nemilice.

Ovaj dan pomaže prodavcima da prodaju zalihe koje su na lageru ili da ožive interesovanje za prošlogodišnji model, što bi realno trebalo da ima manju cenu.

Ono o čemu još treba povesti računa jeste i kupovina robe na rate. Plan plaćanja na 24 rate na primer, za kupca zvuči vrlo atraktivno. A ustvari, najčešće  postoji još jedna stavka za koju ne zna. U konačnu cenu proizvoda uključeno je i osiguranje, što znači da je sam proizvod bez nje jeftiniji.

Kako ističu bivši prodavci, retko će vas u radnjama o ovome obavestiti. Naravno, ovde je reč o kupovini krupnije robe, za koju i vredi uzimati osiguranje.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.