Da li ste primetili da tanje limenke gaziranih sokova postaju sve popularnije? Ambalaža igra veliku ulogu u tome da vas namami da kupite određeni proizvod. Tako se i brendovi pića oslanjaju na oblik i dizajn, u želji da privuku što više potrošača. Ipak, u poslednje vreme su aktuelne limenke koje su znatno tanje u odnosu na one koje smo ranije kupovali. Zašto?
Proizvođači računaju da će uz tanke limenke suptilno uspeti da vam sugerišu da su egzotična pića zdravija od piva i od gaziranih napitaka koji su smešteni u stare, kratke i okrugle limenke. "Potrošači vide tanke limenke kao sofisticiranije, zbog čega se tako osećaju", rekao je za Duan Stanford, urednik 'Beverage Digest'.
Tanje limenke smatraju se inovativnim. Primećeno je da je sve više ljudi zainteresovano za zdraviji stil života, zbog čega postoji sve više napitaka koji su namenjeni potrošačima koji brinu o zdravlju. Smatra se da tanke limenke daju signal za ovakvu karakteristiku, pa se samim tim ovi razlozi povezuju sa "psihološkom igrom".
Stručnjaci savetuju da ako pokušavate da smanjite konzumaciju sokova, energetskih pića ili piva, uvek proverite etikete. Limenka može da bude tanja, a da u njoj i dalje bude ista količina pića. Razlog tanjih limenki nije samo optički. Ove limenke takođe pomažu kompanijama za proizvodnju pića, štedeći im novac na pakovanju i omogućujući prostor da više proizvoda stane u rafove marketa.
(MONDO)