Rumunska avio-kompanija Tarom će od 7. decembra leteti iz Beograda do Bukurešta, dok će slovenački Adria Airways otvoriti liniju Beograd-Ljubljana 1. marta naredne godine. Očekuje se da dozvolu za letove iz Beograda dobije i Croatia Airlines koja bi iz Zagreba trebalo da počne da leti od 1. maja
Rumunska avio-kompanija Tarom će od 7. decembra leteti iz Beograda do Bukurešta, dok će slovenački Adria Airways otvoriti liniju Beograd-Ljubljana 1. marta naredne godine. Očekuje se da dozvolu za letove iz Beograda dobije i Croatia Airlines koja bi iz Zagreba trebalo da počne da leti od 1. maja, piše "Blic".
Očekuje se da Tarom leti do Beograda tri puta nedeljno, dok bi Croatia obavljala četiri leta u toku jedne nedelje.
Kada su u pitanju niskotarifne kompanije, trebalo bi da od naredne godine na beogradski aerodrom pored austrijske kompanije Fly Niki, stignu i ostali veliki niskobudžetni prevoznici.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva je juče poslao poziv niskotarifnoj britanskoj kompaniji Easy Jet za sastanak u Beogradu, kako bi im bilo predstavljeno srpsko tržište.
Prethodnih dana isti takav poziv je upućen irskom Ryan Airu, kao i mađarskom Wizzairu, a u planu je da se poziv uputi još dvema kompanijama, ali za sada još nije poznato kojim.
"Želimo da pokažemo da su stvari počele da se menjaju, a i skida se vizni režim koji je za većinu niskotarifnih kompanija bio glavna prepreka za dolazak na srpsko tržište", objašnjava Katarina Andrić-Milosavljević iz Direktorata civilnog vazduhoplovstva.
Ono što je poznato je da su se i Ryan Air i Wizzair i ranije interesovali za letove iz Beograda, ali za sada nema potvrda kada bi oni mogli da dođu na sastanak u Beograd.
Do kraja ovog meseca Srbija bi trebalo da potpiše i sporazum o vazdušnom saobraćaju sa Ujedinjenim Arapskim Emiratima na nivou dva ministarstva. Nakon toga trebalo bi da i kompanija "Emirati" zatraži dozvolu za letove iz Beograda, s obzirom na to da su za letove iz srpske prestonice pokazali veliku zainteresovanost.
(MONDO)
Očekuje se da Tarom leti do Beograda tri puta nedeljno, dok bi Croatia obavljala četiri leta u toku jedne nedelje.
Kada su u pitanju niskotarifne kompanije, trebalo bi da od naredne godine na beogradski aerodrom pored austrijske kompanije Fly Niki, stignu i ostali veliki niskobudžetni prevoznici.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva je juče poslao poziv niskotarifnoj britanskoj kompaniji Easy Jet za sastanak u Beogradu, kako bi im bilo predstavljeno srpsko tržište.
Prethodnih dana isti takav poziv je upućen irskom Ryan Airu, kao i mađarskom Wizzairu, a u planu je da se poziv uputi još dvema kompanijama, ali za sada još nije poznato kojim.
"Želimo da pokažemo da su stvari počele da se menjaju, a i skida se vizni režim koji je za većinu niskotarifnih kompanija bio glavna prepreka za dolazak na srpsko tržište", objašnjava Katarina Andrić-Milosavljević iz Direktorata civilnog vazduhoplovstva.
Ono što je poznato je da su se i Ryan Air i Wizzair i ranije interesovali za letove iz Beograda, ali za sada nema potvrda kada bi oni mogli da dođu na sastanak u Beograd.
Do kraja ovog meseca Srbija bi trebalo da potpiše i sporazum o vazdušnom saobraćaju sa Ujedinjenim Arapskim Emiratima na nivou dva ministarstva. Nakon toga trebalo bi da i kompanija "Emirati" zatraži dozvolu za letove iz Beograda, s obzirom na to da su za letove iz srpske prestonice pokazali veliku zainteresovanost.
(MONDO)