
Posle najavljenog ukidanja viza za građane Srbije, mnoge avio-kompanije, među kojima "Jat ervejz" i nemačka "Lufthanza", objavile su promotivne ponude za jeftinije letove do evropskih gradova.
Tako će "Jat ervejz" od 19. decembra prodavati karte po ceni već od 19 evra, iz Beograda ka šengenskim destinacijama.
"Lufthanza" nudi povratne karte ka više evropskih destinacija po ceni od 16 evra, a ta ponuda uključuje 25 najpopularnijih "Lufthanzinih" odredišta, koje će od 1. decembra biti dostupne po posebnim cenama.
Međutim, u cene karata navedene u ponudi nisu uračunate takse, koje višestruko povećavaju njenu cenu.
Povodom nedoumica o pitanju cene aerodromske takse koju putnici koji odlaze sa beogradskog aerodroma plaćaju, u tom preduzeću navode da se termin “aerodromske takse” pogrešno vezuje samo za Aerodrom “Nikola Tesla”.
Posle nedavnih korekcija, visina ukupnog iznosa aerodromske takse u "Terminalu-2" iznosi 19,8 evra, dok je za putnike koji se prihvataju u nešto skromnijem "Terminalu-1", gde se vrši manuelni "čekin", taksa je niža i iznosi 15,3 evra.
"Prilikom kupovine avionske karte putnici, pored naše takse, plaćaju i taksu aerodroma sa koga se vraćaju u Beograd, kao i treći deo troškova koji predstavlja najveći deo i koji ide direktno avio-kompanijama", objašnjavaju na Aerodromu “Nikola Tesla".
"Taj deo sastoji se od tri stavke: taksa za doplatu za gorivo, taksa za bezbednost u letu i taksa za izdavanje avionske karte. Navedeni deo koji se plaća avio-kompaniji apsolutno nema nikakve veze sa aerodromima i pogrešno se naziva aerodromskom taksom", navode predstavnici beogradskog aerodroma.
Oni ističu da se generalno "vodi politika snižavanja cena taksi" i navode da je tokom 2009. godine "drastično snižena cena transferne takse na četiri evra".
(Tanjug)
Tako će "Jat ervejz" od 19. decembra prodavati karte po ceni već od 19 evra, iz Beograda ka šengenskim destinacijama.
"Lufthanza" nudi povratne karte ka više evropskih destinacija po ceni od 16 evra, a ta ponuda uključuje 25 najpopularnijih "Lufthanzinih" odredišta, koje će od 1. decembra biti dostupne po posebnim cenama.
Međutim, u cene karata navedene u ponudi nisu uračunate takse, koje višestruko povećavaju njenu cenu.
Povodom nedoumica o pitanju cene aerodromske takse koju putnici koji odlaze sa beogradskog aerodroma plaćaju, u tom preduzeću navode da se termin “aerodromske takse” pogrešno vezuje samo za Aerodrom “Nikola Tesla”.
Posle nedavnih korekcija, visina ukupnog iznosa aerodromske takse u "Terminalu-2" iznosi 19,8 evra, dok je za putnike koji se prihvataju u nešto skromnijem "Terminalu-1", gde se vrši manuelni "čekin", taksa je niža i iznosi 15,3 evra.
"Prilikom kupovine avionske karte putnici, pored naše takse, plaćaju i taksu aerodroma sa koga se vraćaju u Beograd, kao i treći deo troškova koji predstavlja najveći deo i koji ide direktno avio-kompanijama", objašnjavaju na Aerodromu “Nikola Tesla".
"Taj deo sastoji se od tri stavke: taksa za doplatu za gorivo, taksa za bezbednost u letu i taksa za izdavanje avionske karte. Navedeni deo koji se plaća avio-kompaniji apsolutno nema nikakve veze sa aerodromima i pogrešno se naziva aerodromskom taksom", navode predstavnici beogradskog aerodroma.
Oni ističu da se generalno "vodi politika snižavanja cena taksi" i navode da je tokom 2009. godine "drastično snižena cena transferne takse na četiri evra".
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.