U Crnoj Gori turistima je 24 časa dnevno na raspolaganju Kol centar 1300, putem kojeg se mogu dobiti sve potrebne turističke i opšte informacije, uložiti žalbe i pohvale i rezervisati smeštaj, saopštilo je Ministarstvo turizma Crne Gore.
Montenegro Customer Care -MCC je jedinstveni turistički servis koji, kao buking i info centar, obezbeđuje sve potrebne informacije koje su od značaja za ugodan boravak u Crnoj Gori.
Putem Kol centra 1300, koji je dostupan 24 časa dnevno, moguće je dobiti informacije o smeštajnim kapacitetima, restoranima, kafićima, internet punktovima, noćnom životu i značajnim manifestacijama i događajima, kao i opšte informacije.
Pozivom na broj 1300, turisti imaju mogućnost da dobiju i servisne informacije o stanju na putevima, vremenskim uslovima, visini snežnog pokrivača, uslovima na ski stazama i slično, ali i da ulože žalbe, primedbe i upute pohvale, kao i da rezervišu smeštaj.
Imajući u vidu potrebu turista za kvalitetnim i detaljnim informacijama prilikom dolaska u zemlju, instalirana je i mreža turističkih digitalnih info punktova koji imaju direktnu vezu sa Kol centrom i veb portalom www.montenegro.travel koji predstavlja zvaničnu internet prezentaciju turističke ponude Crne Gore.
Digitalni info punktovi su instalirani na aerodromima u Tivtu i Podgorici, u hotelima na Žabljaku i Kolašinu, a biće postavljeni u svim gradovima u Crnoj Gori.
(Tanjug)
Putem Kol centra 1300, koji je dostupan 24 časa dnevno, moguće je dobiti informacije o smeštajnim kapacitetima, restoranima, kafićima, internet punktovima, noćnom životu i značajnim manifestacijama i događajima, kao i opšte informacije.
Pozivom na broj 1300, turisti imaju mogućnost da dobiju i servisne informacije o stanju na putevima, vremenskim uslovima, visini snežnog pokrivača, uslovima na ski stazama i slično, ali i da ulože žalbe, primedbe i upute pohvale, kao i da rezervišu smeštaj.
Imajući u vidu potrebu turista za kvalitetnim i detaljnim informacijama prilikom dolaska u zemlju, instalirana je i mreža turističkih digitalnih info punktova koji imaju direktnu vezu sa Kol centrom i veb portalom www.montenegro.travel koji predstavlja zvaničnu internet prezentaciju turističke ponude Crne Gore.
Digitalni info punktovi su instalirani na aerodromima u Tivtu i Podgorici, u hotelima na Žabljaku i Kolašinu, a biće postavljeni u svim gradovima u Crnoj Gori.
(Tanjug)