
Probni let je trajao nešto manje od jednog sata i trebalo je da ustanovi da li avion, raspona krila kao Boing 747 i mase malog automobila, može držati pravac.
Koristeći skoro 12.000 solarnih ćelija, litijumske baterije i četiri električna motora, Pikar i kopilot Andre Boršberg, bi trebalo da lete oko sveta 2012. godine, bez ijedne kapi goriva ali uz više sletanja.
Uzletanje i poletanje sada su prošli bez problema. Na vojnom avionu u Švajcarskoj avion "Solarni impuls" poleteo je nakon zaleta na pisti brzinom od 45 kilometara na čas.
Pogledajte foto galeriju.
U okviru projekta vrednog 70 miliona dolara od decembra su sprovođene probe.
Pikar je 1999. godine bio kopilot u letu balonom oko sveta, prvom bez sletanja.
(Beta)
Koristeći skoro 12.000 solarnih ćelija, litijumske baterije i četiri električna motora, Pikar i kopilot Andre Boršberg, bi trebalo da lete oko sveta 2012. godine, bez ijedne kapi goriva ali uz više sletanja.
Uzletanje i poletanje sada su prošli bez problema. Na vojnom avionu u Švajcarskoj avion "Solarni impuls" poleteo je nakon zaleta na pisti brzinom od 45 kilometara na čas.
Pogledajte foto galeriju.
U okviru projekta vrednog 70 miliona dolara od decembra su sprovođene probe.
Pikar je 1999. godine bio kopilot u letu balonom oko sveta, prvom bez sletanja.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.