Najveći svetski veb pretraživač Google je potpisao konačan sporazum o kupovini kompanije ITA Software specijalizovane za razvoj softvera namenjenih informisanju o letovima. Cena - 700 miliona dolara i to u gotovini.
"Veoma talentovana grupa naučnika iz ITA je napravila izuzetan proizvod za organizaciju informacija o letovima. Njihova tehnologija omogućava korisnicima da saznaju sve što ih interesuje u vezi sa letovima, i mi u Googlu smo veoma nestrpljivi da ih preuzmemo", kaže za AFP predsednik i izvršni direktor Googla Erik Šmit.
Transakciju su odobrile obe kompanije, a sumu od 700 miliona dolara Google će kompaniji "ITA softver" ispaltiti u kešu.
Time najveći veb pretraživač postaje još ozbiljniji konkurent ostalim sličnim sajtovima - Expedia, Kayak, Orbitz, Microsoft Bing Travel...
Iz Googla napominju da se preko njih neće kupovati niti rezervisati avio karte, već će samo biti moguće pronaći najjeftiniju kartu, ili najbrži način da se avionom stigne sa jedne na drugu tačku.
"Statistika pokazuje da se poslednjih godina skoro polovima karata za avio-saobraćaj kupuje putem interneta, ali je mnogima to i dalje frustrirajuće iskustvo, želja nam je da omogućimo putnicima da na najlakši mogući način istraže nebo", kažu u Googlu.
Izvršni direktor i predsednik kompanije ITA, Džeremi Vertajmer kaže da to nije kraj s obzirom na to da je avio-transport polje koje pruža mogućnost za mnoge nove inovacije i interesantne proizvode.
ITA Software je manja kompanija koja broji oko 500 zaposlenih, a bavi se ITA pregledom podataka u vezi sa svetskim avio-kompanijama: cenama karata, datumima, redom letenja...
(MONDO)
Transakciju su odobrile obe kompanije, a sumu od 700 miliona dolara Google će kompaniji "ITA softver" ispaltiti u kešu.
Time najveći veb pretraživač postaje još ozbiljniji konkurent ostalim sličnim sajtovima - Expedia, Kayak, Orbitz, Microsoft Bing Travel...
Iz Googla napominju da se preko njih neće kupovati niti rezervisati avio karte, već će samo biti moguće pronaći najjeftiniju kartu, ili najbrži način da se avionom stigne sa jedne na drugu tačku.
"Statistika pokazuje da se poslednjih godina skoro polovima karata za avio-saobraćaj kupuje putem interneta, ali je mnogima to i dalje frustrirajuće iskustvo, želja nam je da omogućimo putnicima da na najlakši mogući način istraže nebo", kažu u Googlu.
Izvršni direktor i predsednik kompanije ITA, Džeremi Vertajmer kaže da to nije kraj s obzirom na to da je avio-transport polje koje pruža mogućnost za mnoge nove inovacije i interesantne proizvode.
ITA Software je manja kompanija koja broji oko 500 zaposlenih, a bavi se ITA pregledom podataka u vezi sa svetskim avio-kompanijama: cenama karata, datumima, redom letenja...
(MONDO)