Spajanje kompanija dozvoljeno je uz uslov da se one odreknu dela dosadašnjih privilegija.
Vašington je u avgustu osporio spajanje kompanija, navodeći da bi ono ugrozilo konkurenciju i podiglo cene za putnike na storinama linija u zemlji. Dve kompanije, sa druge strane, tvrde da će njihovo spajanje ojačati konkurenciju jer će kompanije kao što su "Junajted erlajns" i "Delta erlajns", koje su nedavno imale velike akvizicije, dobiti još jednog velikog rivala.
Spajanje aviokompanija tek treba da odobri federalni sudija u Vašingtonu, a prema sporazumu, "Ameriken" i "Ju Es ervejz" odrekli bi se dela prava na sletanje i poletanje, odnosno mesta na vašingtonskom aerodromu Regan i njujorškom Lagardija.
Takođe, određeni broj ulaza na aerodromima u Bostonu, Čikagu, Los Anđelesu, Dalasu i Majamiju morali bi da prepuste niskotarifnim avioprevoznicima, da bi se ublažio uticaj spajanja.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte