Spajanje kompanija dozvoljeno je uz uslov da se one odreknu dela dosadašnjih privilegija.
Vašington je u avgustu osporio spajanje kompanija, navodeći da bi ono ugrozilo konkurenciju i podiglo cene za putnike na storinama linija u zemlji. Dve kompanije, sa druge strane, tvrde da će njihovo spajanje ojačati konkurenciju jer će kompanije kao što su "Junajted erlajns" i "Delta erlajns", koje su nedavno imale velike akvizicije, dobiti još jednog velikog rivala.
Spajanje aviokompanija tek treba da odobri federalni sudija u Vašingtonu, a prema sporazumu, "Ameriken" i "Ju Es ervejz" odrekli bi se dela prava na sletanje i poletanje, odnosno mesta na vašingtonskom aerodromu Regan i njujorškom Lagardija.
Takođe, određeni broj ulaza na aerodromima u Bostonu, Čikagu, Los Anđelesu, Dalasu i Majamiju morali bi da prepuste niskotarifnim avioprevoznicima, da bi se ublažio uticaj spajanja.
Zvezda od dominacije do problema u Pioniru: Trojkaška rapsodija, drama i pobeda u derbiju kola!
Hitno se oglasio Košarkaški savez Srbije: Otkriveno koliki je minus, objavljene finansije
Zvezdin trener podigao ton pred Barsu: "Neka bude bunkeraš Miloje opet opalio kontru!"
Legija traži da izađe na slobodu! Odslužio 20 godina zatvorske kazne zbog ubistva Zorana Đinđića
Vasilije Micić precrtan u NBA! Novi trener ga odmah otpisao, spakovani koferi za Evropu