Ako se ovih dana zadesite u Londonu i vidite taksi koji vozika bilbord sa slikom Beograda, ili vas slična reklama dočeka u metrou, ne trljajte oči - to je nova kampanja Turističke organizacije Srbije.
Turistička organizacija Srbije pokrenula je u Londonu promotivnu kampanju u okviru koje će biti predstavljene ponude za odmor u Srbiji i to brendiranjem taksi vozila i oglasima na bilbordima i u metrou.
U cilju povećanja vidljivosti i interesovanja za turističku ponudu na tržištu Velike Britanije, TOS u kampanji naglasak stavlja na ponudu za aktivni odmor u prirodi, kratak u odmor u gradovima (city break) i kulturno-istorijsko nasleđe Srbije.
Za potrebe kampanje Turistička organizacija Srbije zakupila je oglasni prostor na 15 taksija, 20 reklamnih panela u londonskom metrou i pet bilborda.
Kampanja, koja će trajati dva meseca, uvertira je za predstavljanje turističke ponude Srbije na najvećem svetskom sajmu turizma – World Travel Market, koji se održava u novembru.
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, Srbiju je u prvih sedam meseci ove godine posetilo 10 odsto više turista iz Velike Britanije u odnosu na isti period 2013. godine.