Istraživačko-farmaceutska kompanija Glaxo Smith Kline, zvanični partner Evropske asocijacije za borbu protiv grlića materice, pokrenula je u Srbiji akciju za prevenciju te bolesti pod nazivom "Precrtajmo rak grlića materice - Tvoj izbor".
Istraživačko-farmaceutska kompanija Glaxo Smith Kline, zvanični partner Evropske asocijacije za borbu protiv grlića materice, pokrenula je u Srbiji akciju za prevenciju te bolesti pod nazivom "Precrtajmo rak grlića materice - Tvoj izbor".
Promoter akcije je pevačica Nataša Bekvalac, koja će na osnovu sopstvenog iskustva objasniti ženama važnost prevencije raka grlića materice.
Prema podacima u Srbiji godišnje od raka grlića materice oboli 1.400 žena, a 500 umre od te bolesti, po čemu je Srbija na prvom mestu u Evropi.
Načelnica u beogradskoj Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" Ana Mitrović Jovanović podsetila je da se razvoj raka grlića materice, koji može trajati deset i više godina, uspešno može otkriti redovnim ginekološkim pregledima.
U okviru te kampanje, ranije ove godine, oko 400 žena besplatno je pregledano na beogradskom Institutu za onkologiju.
(Beta)
Promoter akcije je pevačica Nataša Bekvalac, koja će na osnovu sopstvenog iskustva objasniti ženama važnost prevencije raka grlića materice.
Prema podacima u Srbiji godišnje od raka grlića materice oboli 1.400 žena, a 500 umre od te bolesti, po čemu je Srbija na prvom mestu u Evropi.
Načelnica u beogradskoj Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" Ana Mitrović Jovanović podsetila je da se razvoj raka grlića materice, koji može trajati deset i više godina, uspešno može otkriti redovnim ginekološkim pregledima.
U okviru te kampanje, ranije ove godine, oko 400 žena besplatno je pregledano na beogradskom Institutu za onkologiju.
(Beta)