Istraživačko-farmaceutska kompanija Glaxo Smith Kline, zvanični partner Evropske asocijacije za borbu protiv grlića materice, pokrenula je u Srbiji akciju za prevenciju te bolesti pod nazivom "Precrtajmo rak grlića materice - Tvoj izbor".

Promoter akcije je pevačica Nataša Bekvalac, koja će na osnovu sopstvenog iskustva objasniti ženama važnost prevencije raka grlića materice.

Prema podacima u Srbiji godišnje od raka grlića materice oboli 1.400 žena, a 500 umre od te bolesti, po čemu je Srbija na prvom mestu u Evropi.

Načelnica u beogradskoj Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" Ana Mitrović Jovanović podsetila je da se razvoj raka grlića materice, koji može trajati deset i više godina, uspešno može otkriti redovnim ginekološkim pregledima.

U okviru te kampanje, ranije ove godine, oko 400 žena besplatno je pregledano na beogradskom Institutu za onkologiju.

(Beta)