Koliko puta dosad ste imali prilike da čujete izraz “pravi muškarac”? Da li ste se ikad zapitali ko je on i kako on izgleda?

Pravi muškarac je duhovit i šarmantan? Pravi muškarac je uspešan u svom poslu? Pravi muškarac je uvek fizički spreman i vodi računa o svom telu?

Ne sporimo da su sve ove karakteristike važne. Ipak, smatramo da postoji ona jedna, najvažnija.

Pravi muškarac za nas će uvek biti onaj koji pravovremeno, odgovorno i savesno brine o svom zdravlju.

Ko su ljudi koji su zaslužni što je ova tema odnedavno u centru pažnje? Oni su pokret Brkati. Možda ste ovih dana imali priliku da naletite na nekog od njih. Nije ih teško prepoznati - kako samo ime kaže, ponosno nose brkove i glasno zagovaraju urološki pregled, kao osnovni vid prevencije protiv raka prostate i raka testisa.

Novembar je najviše njihov mesec! Bili su vredni, dosta brkatih se pridružilo ovom pokretu na šta su posebno ponosni, a više od 150 hiljada ljudi je pogledalo video u okviru društveno odgovorne kampanje koju je pokrenula kompanija dm.

Značaj pokreta je prepoznao i naš poznati glumac, Nebojša Dugalić. Brkati su tako dobili vredno pojačanje, a nije bilo potrebno mnogo vremena da i sam pusti brkove - kako nam je objasnio, oni su važni deo izgradnje lika i njegove karakterizacije.

Novembar se polako približava kraju, ali to ne znači da prestajemo da pričamo o važnosti ove teme. Imajući to u vidu, Nebojša je odlučio da porazgovara sa ljudima iz kompanije dm koji su zaslužni za pokretanje ove kampanje, sa idejom da dobije još neke odgovore na pitanja koja mogu pomoći u suzbijanju stigme i zabluda u vezi sa odlaskom kod urologa.

Promo (2).jpg
Promo 

1. Dobar dan. Za početak, kako vam se dopadaju moji brkovi?

Dobar dan Nebojša, mislimo da su vrlo šarmantni.

2. Pričamo i dalje o značaju redovnog urološkog pregleda. Sa kojom idejom je dm kompanija pokrenula kampanju?

Društveno odgovorne kampanje su sastavni deo poslovanja naše kompanije. Već treću godinu zaredom tokom novembra      podižemo svest o muškom zdravlju. Iz ovog razloga, inicirali smo pokret BrkAti kojim smo želeli da skrenemo pažnju na važnost pravovremenih preventivnih pregleda.

3. Ove bolesti nažalost ne biraju godine, kako ste doprli do mlađeg dela populacije koji uglavnom ne prepoznaje potrebu preventivnih pregleda?

U pravu ste Nebojša, ove bolesti vrlo često ne biraju godine. Kako bismo ovu važnu poruku poslali mlađem delu populacije, koristili smo instagram i influensere. Počeli smo sa kreativnom akcijom postavljanja brkova po beogradskim muralima kako bismo privukli pažnju javnosti, nastavili uz Vašu pomoć i uz sve to smo plasirali viralni video koji je bio informativnog tipa, koji ima više od 150.000 pregleda.

4. Šta biste izdvojili kao najvažniju poruku kampanje? Koji stav populacije je da kažemo, najopasniji, da li je to možda “ne poznajem nikog sa tom bolešću, neće mene”?

Upravo je to najveći problem. Jako nam je bitno da naglasimo da stručnjaci ističu da je jedan od osam muškaraca u riziku da oboli od raka prostate a svaki dvanaesti muškarac je u riziku da oboli od tumora testisa. Iz ovog razloga smatramo da ova tema zaslužuje veću pažnju u javnosti., što smo i mi kao kompanija prepoznali i podržali.

5. Kampanja se polako približava kraju, ali to nije kraj dm misije u borbi protiv ovih bolesti. Na koji način je nastavljate?

Sastavni deo ove kampanje su donacije urološkim klinikama širom Srbije. Prethodne dve godine donacije smo uputili klinikama u Beogradu i Novom Sadu, a ove godine planirana je donacija Urološkoj klinici Kliničkog centra Kragujevac. U pitanju je nabavka opreme u vrednosti od 1,5 miliona dinara. Na ovaj način pored podizanja svesti o bolestima koje pogađaju mušku populaciju, trudimo se da direktno pomognemo zdravstvenom sektoru i pacijentima.

Nadamo se da je sve ovo blo dovoljan motiv da posetite urologa ako već niste!

Na kraju, da se vratimo na početno pitanje: pravi muškarac za nas je hrabri muškarac - muškarac koji se ne plaši da preuzme inicijativu i brigu o svom zdravlju u svoje ruke.

Brkovi su, razume se, samo dodatni bonus!