Internet sajt www.upd.rs deo je društveno-odgovorne kampanje "Ujedinjeni protiv droge", osmišljene za potrebe Ministarstva zdravlja i Evropske unije, kroz projekat INSADA, a odnosi se na unapređenje svesti o opasnostima i posledicama upotrebe droga, sa posebnom porukom mladima.
Sajt www.upd.rs je predstavljen u Kulturnom centru Grad, a dodeljene su i zahvalnice za podršku kampanji. Posebno priznanje dobila je Republička radiodifuzna agencija za podršku projektu.
Reč je o sajtu koji je zamišljen kao jedna dugačka ulica koja ima svoju svetlu i mračnu stranu, u zavisnopsti od izbora,a podeljen je u četiri velika segmenta: Droga i njeni mitovi; Zašto ćutiš?; Šta te radi i Magična kutija.
Kampanja Ujedinjeni protiv droga usmerena ka mladim ljudima, ali i roditeljima koji poručuje da otvorenije razgovaraju sa svojom decom i da im na taj način pomognu da se odupru pritisku svojih vršnjaka.
Još jedan slogan kampanje je "Tvoje NE. Menja sve", a Facebook strana pod tim imenom ima trenutno preko 65.000 fanova.
Kampanja je osvojila brojne nagrade u 2010, među kojima su: "Snaga kreativnosti" za najbolju kampanju; nagrada Udruženja ekonomskih propagandista Srbije, Nagrada publike "Noć reklamoždera", "Zlatni pečat" na Marketinškom događaju godine.
(MONDO)
Reč je o sajtu koji je zamišljen kao jedna dugačka ulica koja ima svoju svetlu i mračnu stranu, u zavisnopsti od izbora,a podeljen je u četiri velika segmenta: Droga i njeni mitovi; Zašto ćutiš?; Šta te radi i Magična kutija.
Kampanja Ujedinjeni protiv droga usmerena ka mladim ljudima, ali i roditeljima koji poručuje da otvorenije razgovaraju sa svojom decom i da im na taj način pomognu da se odupru pritisku svojih vršnjaka.
Još jedan slogan kampanje je "Tvoje NE. Menja sve", a Facebook strana pod tim imenom ima trenutno preko 65.000 fanova.
Kampanja je osvojila brojne nagrade u 2010, među kojima su: "Snaga kreativnosti" za najbolju kampanju; nagrada Udruženja ekonomskih propagandista Srbije, Nagrada publike "Noć reklamoždera", "Zlatni pečat" na Marketinškom događaju godine.
(MONDO)