
Američka kozmetička kuća "Este Loder" (Estee Lauder) će, kao i svake godine, tokom oktobra, meseca borbe protiv raka dojke, lansirati na tržište četiri proizvoda od kojih će prihodi biti uloženi u borbu protiv raka dojke, preneli su francuski mediji.
U "Este Loderu" se nadaju da će na taj način pomoći naučnim istraživanjima i udruženju "Rak dojke, govorimo o tome!", čiji je jedan od osnivača, da podstakne što više žena na sprovođenje kontrola dojki.
U okviru nove akcije biće ponuđena dva ruža za usne iz palete Pure Color, po ceni od 25 evra, serum protiv bora i mrlja Perfectionist za 105 evra i broš u obliku ružičaste vrpce, simbola borbe protiv raka dojke, sa Svarovski kristalima.
Ovi proizvodi će se od 3. oktobra naći na svim prodajnim mestima gde se plasiraju proizvodi "Este Lodera", kao i na Internet sajtu te kozmetičke kuće.
(Tanjug)
U "Este Loderu" se nadaju da će na taj način pomoći naučnim istraživanjima i udruženju "Rak dojke, govorimo o tome!", čiji je jedan od osnivača, da podstakne što više žena na sprovođenje kontrola dojki.
U okviru nove akcije biće ponuđena dva ruža za usne iz palete Pure Color, po ceni od 25 evra, serum protiv bora i mrlja Perfectionist za 105 evra i broš u obliku ružičaste vrpce, simbola borbe protiv raka dojke, sa Svarovski kristalima.
Ovi proizvodi će se od 3. oktobra naći na svim prodajnim mestima gde se plasiraju proizvodi "Este Lodera", kao i na Internet sajtu te kozmetičke kuće.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.