Nakon što pročitamo ili čujemo vesti koje se tiču poskupljenja, ekonomske krize, pada životnog standarda, navalimo na hranu, čak i kada nismo gladni, pokazalo je istraživanje.
Naučnici sa Univerziteta u Majamiju su sproveli istraživanje koje je pokazalo da loše ekonomske vesti imaju veze sa povećanim unosom kalorija.
Učesnici istraživanja su nakon nekoliko informacija u vezi sa ekonomskom krizom, pojeli za 40 odsto više hrane nego nakon slušanja vesti sa neutralnim informacijama.
Takođe, istraživanje je pokazalo da posle "konzumiranja" loših vesti konzumiramo, ne samo obilnije već i kaloričnije obroke i to za čak 70 odsto!
Naučnici kažu da razlog leži u stresu koji "traži" utehu.
Dakle, ako ste na dijeti, ili želite da zadržite trenutnu kilažu, pazite šta čitate i slušate.
(MONDO)
Učesnici istraživanja su nakon nekoliko informacija u vezi sa ekonomskom krizom, pojeli za 40 odsto više hrane nego nakon slušanja vesti sa neutralnim informacijama.
Takođe, istraživanje je pokazalo da posle "konzumiranja" loših vesti konzumiramo, ne samo obilnije već i kaloričnije obroke i to za čak 70 odsto!
Naučnici kažu da razlog leži u stresu koji "traži" utehu.
Dakle, ako ste na dijeti, ili želite da zadržite trenutnu kilažu, pazite šta čitate i slušate.
(MONDO)