Najnižom ocenom - 3,8 - pacijenti su ocenili ukus i raznovrsnost hrane, kao i čistoću toaleta i udobnost kreveta. Prosečna ocena za celokupno bolničko lečenje je 4,3. Najzadovoljniji su pacijenti lečeni na odeljenjima rehabilitacije, a najmanje žene u ginekološko-akušerskim odeljenjima, pišu "Večernje novosti".

Kada su u pitanju zakazivanje i čekanje na specijalistički pregled, pacijenti su nezadovoljni dugim čekanjem na pregled u čekaonici. Istog dana kada su se javili lekaru, pregledana je četvrtina korisnika, skoro trećina je čekala na pregled do dve nedelje, a 43 odsto duže od dve nedelje.

Oko tri četvrtine ispitanika smatra da im je lekar posvetio dovoljno vremena tokom pregleda, da ih je pažljivo saslušao, dao jasna objašnjenja o bolestima i lekovima koje im propisuje i objasnio značaj testova na koje ih upućuje.

Lekari i sestre u bolnicama dobili su prosečnu ocenu 4,5, a u zaključnoj oceni pacijenti su ocenjivali - spremnost lekara da odgovara na pitanja, da im objasni testove i rezultate, ljubaznost, sposobnost dijagnostikovanja, temeljitost u ispitivanju, uspešnost lečenja, uputstva pri otpustu.

Kod medicinskih sestara "pod lupom" su bili - ljubaznost prema pacijentima i članovima njihove porodice, čekanje na sestru kod hitne potrebe i objašnjenja testova i procedura.

Dugo čekanje na šalteru prilikom prijema u bolnicu je zamerka bolesnika, dok su zadovoljni ljubaznošću osoblja na prijemu i otpustu, procedurom prijema, vremenom do smeštaja u sobu.

Pratite nas na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.