Svaki publicitet, pa i negativan je odličan za biznis. Ova davnašnja maksima eksploatiše se i dan-danas i donosi novac.

Da li od svega može da se napravi reklama? Izgleda da može, a primer za to je Nejmar. Brazilski fudbalski reprezentativac, najskuplje plaćeni fudbaler u istoriji ovog sporta, potpuno je podbacio na minulom Svetskom prvenstvu u Rusiji. Više se pričalo o njegovom stalnom padanju i valjanju po terenu (o čemu su napravljeni i epski memovi na društvenim mrežama) nego o fudbalskom znanju i veštini.

Izračunato da je do četvrtfinala proveo 14 minuta ležeći na terenu!

Nejmara su kritikovali mnogi bivši svetski fudbaleri, legendarni Erik Kantona uporedio je ga je sa koferom sa točkićima... čak je nastao globalni izazov: "Valjaj se bolje od Nejmara!".

Zašto sve ovo ne naplatiti?

Tako su se udružili Nejmar i kompanija "Žilet" (Gillette) i napravili reklamu u kojoj je 26-gdišnji Brazilac priznao da je na Svetskom prvenstvu malo "preterao".

Poput unaka iz filma "Sjećaš li se Dolly Bell?" koji ponavlja "mantru": "Svakog dana u svakom pogledu sve više napredujem" (mada je to krilatica koju je osmislio francuski psiholog i farmaceut Emanuel Kue), tako je i Nejmar predstavljen u ovoj reklami, koja nosi naziv:

"Novi čovek svakog dana".

Emotivni Nejmar se "otvorio":

"Udarci u kičmu, gaženje stopala... Možda mislite da preterujem. Ponekad da, preterujem. Ali, istina je da patim na terenu. Nemate predstav u kroz šta sve ja prolazim. Možda smatrate da padam previše, ali istina je da nisam pao. Raspadam se". 

"Kada se ponašam neprijatno, to nije zato što sam razmaženo derištem već zato što još nisam našao način da se izborim sa frustracijama. U meni je još dečak... Ponekad on zadivi svet, ponekad ga izznervira. A ja se borim da tog dečaka zadržim u sebi".

U osvrtu na eliminaciju sa Mundijala, on je dodao: "To boli više nego kad te nego nagazi na članak koji si operisao".