Multinacionalna tehnološka kompanija "Amazon", sa sedištem u Sijetlu, u procesu je snimanja dokumentarca o engleskom premijerligašu Totenhemu pod nazivom "Sve ili ništa".
Ipak, prema navodima pojedinih britanskih medija, završetak tog projekta ne mora striktno da znači kraj saradnje dve strane.
O čemu se radi?
Britanski list "San" objavio je da su u toku razgovori da stadion Totenhema, impozantno fudbalsko zdanje kapaciteta preko 62.000 sedećih mesta koje je otvoreno u aprilu prošle godine, ponese naziv ove poznate kompanije!
Prema navodima ovog lista, ugovor između Amazona i Totenhema bio bi "težak" 286.000.00 evra, ali se u isto vreme napominje da su pregovori oko potencijalne saradnje još uvek u početnoj fazi i daleko od same realizacije.
Jedan od razloga zašto je to tako jeste činjenica da u redu stoji i – "Najki".
Totehhemov zvanični proizvođač opreme se nada da bi upravo to moglo da mu donese prednost u pregovorima da oni budu ti po kojima će se zvati stadion "pevaca".
Prvi meč na stadionu vrednom više od milijardu evra su odigrali Totenhem i Kristal Palas, a rekordna poseta na novom Totenhemovom domu zabeležena je 22. decembra 2019, kada je na meču protiv Čelsija bilo 61.104 gledaoca.
"Amazon" ili "Najki" – šta vama lepše zvuči?
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
“Željko, gledaj sad šta ćeš”: Partizan ima novog sponzora, Ostoja Mijailović otkrio sve detalje!
"Sigurno smo najbolji klub u regionu": Nebojša Čović na proslavi Crvene zvezde!
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
Grci razotkrili tajni plan Ostoje Mijailovića: Partizan ide na drugi kraj sveta da pravi spektakl!