Nemac u Londonu se obraća tapkarošu: Da li imate kartu za finale? Prodavac: Imam, cena je sitnica, za vas samo 14.000 funti. Nemac: Kupujem!
Klubovi čiji su stadioni svake sezone rasprodati od prve do poslednje utakmice, bilo da je reč o evropskom takmičenju, domaćem prvenstvu ili nacionalnom kupu, igraće u finalu Lige šampiona - Bajern Minhen i Borusija Dortmund.
Organizatori i domaćini utakmice trljaju ruke, dok se gosti hvataju za glave, jer neće moći svi da stanu na stadion, koji će za odlučujući meč imati kapacitet 86 hiljada mesta, a potraživanja iz Nemačke višestruko nadmašuju broj štampanih ulaznica.
Svi žele da na licu mesta podrže svoje timove i da im pruže podršku u najbitnijem meču sezone. Čarter letovi iz Nemačke ka Ostrvu sve su intenzivniji, a londonske ulice, hoteli i pabovi sve puniji navijačima iz Bavarske i Vestfalije.
Očekuje se da do početka utakmice broj Nemaca u Londonu dostigne 150 hiljada!
Navijači iz Dortmunda bi trebalo da budu najbrojniji, jer se skoro pola miliona simpatizera žuto-crnih boja prijavilo za 25.000 ulaznica, koliko je klub dobio.
Dakle, navijačima Borusije i Bajerna pripašće "samo" 50 hiljada Ulaznica. Nesrazmerna podela ulaznica, kao i veliko interesovanje za iste, uzrokovalo je da cene dragocenog parčeta papira na crnom tržištu dostignu astronomske cifre.
Najbolja mesta na Vembliju kod preprodavaca se mogu naći i do 14 hiljada funiti, što predstavlja 38 puta uvećanu cenu. A, zainteresovanih da izdvoje pravo malo bogatstvo za ulaznici i te kako ima.
Najjeftinija mesta za finale Lige šampiona koštala su svega 60 funti, a dan pred meč dve ulaznice za nivo odmah ispod krova velelepnog stadiona plaćaju se, verovali ili ne, 4.500 funti!
To su cene kod tapkaroša, a ništa bolje nisu ni pojedine agencije, koje su pokupovale karte i sada ih prodaju. Jedna takva iz Madrida - www.1st4footballtickets.com - dve ulaznice vredne 330 funti u paketu prodaje za 13.760.
Mnogi za sve što se događa oko prodaje ulaznica optužuju UEFA. Evropska kuća fudbala je čak 20 hiljada karata prosledila sponzorima, nacionalnim savezima, kompanijama, medijskim kućama...
(MONDO, foto: MONDO)