Dok se aktuelna sezona bude bližila kraju, sve veće interesovanje izazivaće i oprema koju će najveći klubovi nositi u takmičarskoj 2017/18.
Novi dizajn dresova Barselone definitivno će dobiti veliku pažnju, kao i svake godine. Ono što će taj dres učiniti još interesantnijim je i ime novog sponzora: japanske kompanije Rakuten.
Ime poznate firme koja se bavi elektronskom trgovinom zameniće na opremi Barselone naziv "Katar ervejz", a Japanci će tu čast platiti 220 miliona evra u periodu od četiri godine.
Takav ugovor učiniće ovo sponzorstvo drugim najvećim u svetu fudbala, iza saradnje Mančester junajteda i kompanije Ševrolet, koja gigantu sa Old Traforda plaća 71 milion evra.
Kada je u pitanju sam dizajn dresa, Barselona je odustala od tradicionalnog koncepta, pa je asimetrično "izmešala" svoje boje, u saradnji sa idejom proizvođača, koji je ostao isti.
Boja šortsa biće tamnija nijansa plave, kao i štucne.
Pogledajte:
Podsetite se kako izgleda aktuelni dizajn Barsine opreme:
"Vi zadnji derbi računate kao poraz? Baš lepo": Obradović reagovao na pomen osam neuspeha protiv Zvezde u nizu
Danska - Srbija, uživo: Moćna partija, poništena Dobrićeva trojka u poslednjoj sekundi!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!