Dok se aktuelna sezona bude bližila kraju, sve veće interesovanje izazivaće i oprema koju će najveći klubovi nositi u takmičarskoj 2017/18.

Novi dizajn dresova Barselone definitivno će dobiti veliku pažnju, kao i svake godine. Ono što će taj dres učiniti još interesantnijim je i ime novog sponzora: japanske kompanije Rakuten.



Ime poznate firme koja se bavi elektronskom trgovinom zameniće na opremi Barselone naziv "Katar ervejz", a Japanci će tu čast platiti 220 miliona evra u periodu od četiri godine.

Takav ugovor učiniće ovo sponzorstvo drugim najvećim u svetu fudbala, iza saradnje Mančester junajteda i kompanije Ševrolet, koja gigantu sa Old Traforda plaća 71 milion evra.

Kada je u pitanju sam dizajn dresa, Barselona je odustala od tradicionalnog koncepta, pa je asimetrično "izmešala" svoje boje, u saradnji sa idejom proizvođača, koji je ostao isti.

Boja šortsa biće tamnija nijansa plave, kao i štucne.

Pogledajte:

Podsetite se kako izgleda aktuelni dizajn Barsine opreme:

undefined Barselona dres