Košarkaši Crvene zvezde polako se pripremaju za novu sezonu, odigrane su i prve utakmice pod komandom Saleta Obradovića, a Evroliga se tradicionalno priprema ''danom za medije''.
Media Day je događaj na koji su pozvani novinari koji prate klub i tada bi trebalo da bude predstavljen igrački kadar, dresovi za novu sezonu i slično. Ove sezone toga nije bilo, zbog poznate situacije, ali je u Zvezdi bili zabavno.
Klub je snimio svoj video materijal, koji možete pogledati u nastavku teksta, a Džordan Lojd, letnje pojačanje iz Valensije, bio je vloger za Evroligu!
I dok su se u klubu više fokusirali na slikanje trenera i igrača, na grupne fotografije i te protokolarne stvari, Lojd se zabavljao.
Evroligin vloger je bio inspirisan, pa je u njegovom snimku bilo mesta za saigrače, koje je upoznao sa navijačima koji će ih gledati naredne sezone.
U razgovoru a Lengstonom Holom, pričalo se o gradovima koje će posetiti. Organizator igra koji debituje u Evroligi je pomenuo Madrid, ali mu je Lojd na to objasnio da je Beograd bolji!
Ovako se kupuju navijači!
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti