Košarkaši Crvene zvezde polako se pripremaju za novu sezonu, odigrane su i prve utakmice pod komandom Saleta Obradovića, a  Evroliga se tradicionalno priprema ''danom za medije''.

Media Day je događaj na koji su pozvani novinari koji prate klub i tada bi trebalo da bude predstavljen igrački kadar, dresovi za novu sezonu i slično. Ove sezone toga nije bilo, zbog poznate situacije, ali je u Zvezdi bili zabavno.

Klub je snimio svoj video materijal, koji možete pogledati u nastavku teksta, a Džordan Lojd, letnje pojačanje iz Valensije, bio je vloger za Evroligu!

I dok su se u klubu više fokusirali na slikanje trenera i igrača, na grupne fotografije i te protokolarne stvari, Lojd se zabavljao.

Evroligin vloger je bio inspirisan, pa je u njegovom snimku bilo mesta za saigrače, koje je upoznao sa navijačima koji će ih gledati naredne sezone.

U razgovoru a Lengstonom Holom, pričalo se o gradovima koje će posetiti. Organizator igra koji debituje u Evroligi je pomenuo Madrid, ali mu je Lojd na to objasnio da je Beograd bolji!

Ovako se kupuju navijači!

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.