Kvalifikacioni turniri FIBA za Olimpijske igre 2024 bili su najuspešniji i najpopularniji u istoriji, pohvalio se medijski tim FIBA. Na digitalnim platformama borba reprezentacija za mesto na najvećem turniru na svetu nikad nije bila praćenija. Turniri u Pireju, Rigi, San Huanu i Valensiji "probili su plafon" gledanosti u odnosu na prethodne godine i olimpijske cikluse.
Ukupni broj pregleda video-snimaka sa turnira čak je 14 puta veći nego na kvalifikacionim turnirima za Olimpijske igre 2021. godine u Tokiju. Rekord je oboren i kada su u pitanju "impresije" na društvenim mrežama (broj jedinstvenih korisnika koji vide objavljeni sadržaj), sa ukupno 1,08 milijardi impresija. To je čak 325 odsto više nego tri godine ranije.
Kada je u pitanju broj reakcija na društvenim mrežama, taj broj je "skočio" na čak 20,5 miliona, što je 138 odsto više nego 2021. Takođe, na Instagramu su reakcije korisnika povećane sa 26 na čak 63 odsto, što je još jedan dokaz velike popularnosti FIBA kvalifikacionih turnira.
I zvanični sajt FIBA takmičenja je "eksplodirao" u poseti i utrostručio je u odnosu na 2021, sa 1,2 miliona posetilaca sajta koji su ukupno otvorili 12,3 miliona stranica. Skoro trećina posetilaca veb-sajta bile su žene, a skoro četvrtina mlađa od 25 godina. Polovina korisnika bilo je mlađe od 35 godina. Nagoveštaj ovakve popularnosti olimpijskim kvalifikacija bio je primećen u februaru, kada su košarkašice igrale turnir za plasman u Pariz i Lil. Sve to je uvod u Olimpijske igre koje će sigurno izazvati dosad najveću gledanost, jer je muški košarkaški turnir svakako najjači u istoriji.
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Ako nas ne motiviše Zvezda, ne znam ko će": Žocova poslednja poruka pred derbi!