Slušaj vest

Od ovog ponedeljka, Evroliga je zvanično raskinula saradnju sa kompanijom "Turkiš Erlajns", koja je trajala deceniju i po. Zato će od sada uz logo najjačeg evropskog takmičenja stajati samo njegovo ime: "Evroliga".

"Evroliga basketbal ponosno saopštava početak nove, hrabre ere u koju ulazi sa novim 'čistim' identitetom za svoje najjače takmičenje, Evroligu. Ova strateška evolucija znači i kraj dugogodišnjeg partnerstva sa kompanijom Turkiš erlajns, koja je bila nazivni sponzor od 2010. godine", navedeno je u saopštenju.

Takmičenje je poručilo i to da posle 25 godina "kontinuiranog" razvoja, Evroliga ulazi u transformativnu fazu ubrzanog rasta.
Uz zahvalnost turskom partneru na jednoj od najuspešnijih i najsimboličnijih saradnji, Evroliga je naglasila da je kompanija Turkiš erlajns pomogla da se oblikuje moderna Evroliga".

Izvršni direktor Evrolige Paulijus Motijunas rekao je da uz novu stratešku viziju i uz uzbudljiv plan za nastavak puta, Evroliga želi da ostavi globalno veći trag, da produbi uključenje fanova u svoje takmičenje i da pruži dosad neuporedivu vrednost klubovima, partnerima i pristlicama.

Partizan Armani Evroliga Foto: MN Press

Podsetimo, srpski klubovi Partizan i Crvena zvezda od ovog leta imaju ugovor sa Evroligom, prema kojem im je prvi put u istoriji garantovano učešće u tom takmičenju u naredne tri godine. Takođe, "licencu" na pet godina dobio je Dubai.

Bonus video: 

02:48
Dejan Davidovac izjava pred evroligaški derbi Izvor: MONDO/Nemanja Stanojčić