Utakmice Partizana u košarkaškoj Evroligi su prestiž. Do karata se teško dolazi, pogotovo kada je reč o atraktivnim rivalima. Navijači Partizana vlasnici su i rekorda po broju poseta na jednoj evroligaškoj utakmici.

Adidas se potrudio da bar petoro navijača Partizana lakše dođe do karata za meč Partizan - Galatasaraj 20. februara u Kombank areni.

Petoro navijača koji budu najkreativniji dobiće od ovog sportskog proizvođača karte za utakmicu.

Ljubitelji košarke treba da postave svoju fotografiju sa neke od Partizanovih evroligaških utakmica u okviru društvene mreže Twitter uz pominjanje @adidassrbija, a najoriginalnijih pet osvajiće ulaznice za meč.

Brend adidas, u okviru Twitter profila adidasSrbija, i za sledeće evroligaške utakmice Partizana u Beogradu poklanjaće karte za najvatrenije navijače.

Inače, adidas je nedavno je produžio saradnju sa Evroligom i na naredne dve godine. Ovo partnerstvo, koje će trajati i tokom sezone 2015, adidasu omogućava prisustvo brenda u Areni i medijska prava tokom "Utakmice nedelje" u okviru Turkish Airlines Evrolige.