Evroliga je bila zadovoljna radom grčke dizajnerske firme "Designers United", pa joj je šestu godinu zaredom poverila zadatak izrade vizuelnog identiteta Fajnal for turnira.

Grci su se ovog puta odlučili za preplitanje slova "M", koje označava grad Madrid i mrežice koša, čiji jedan deo obrazuje slovo "W", kao početak reči "winning" (pobediti).

Slogan je "Win in Madrid", što će biti cilj i želja sve četiri ekipe, koje prebrode grupnu fazu Evrolige, Top 16 i zatim četvrtfinale plej-ofa, koje se igra do tri pobede.

VideoPredstavljen logo Fajnal fora Evrolige u Madridu
Mečevi za titulu prvaka Evrope biće odigrani u "Barclayard centru", kapaciteta 13.000 mesta, gde je letos reprezentacija Srbije osvojila srebrnu medalju na Mundobasketu.

Srpski predstavnik, Crvena zvezda Telekom, za sada je na dobrom putu da se plasira u Top 16. Ima skor 3-3 i u sedmom kolu u četvrtak dočekuje litvanski Neptunas.