Izložba u Novoj galeriji se bavi uticajem masovnih komunikacija na pojedinca i na njegovo shvatanje života u savremenom svetu.

Biće predstavljeno preko 30 dela, koja svojom grafičkom satirom pokušavaju da objasne i publici približe ovaj fenomen.

Dela su nastala kao plod 25-godišnjeg bavljenja vizuelnim komunikacijama u službi komercijalnog rada, inspirisana reakcijama ciljnih i fokus grupa, uobičajenih u procesu unapredjenja prodaje proizvoda.

Autor Slavimir Stojanović, rođen je u Beogradu 1969. Njegov rad u domenu vizuelnih komunikacija, dizajna i advertajzinga dobio je veliki broj svetskih i domaćih nagrada i priznanja, uključujuci: Epica, Cresta, Clio, Eurobest, Golden Drum, ADC, TDC, Brumen, Grifon, Global Award i mnoge druge.

O njegovom radu pisali su prestižni svetski magazini, među kojima i Graphis, Print, Communication Arts, Computer Arts, Creative Review, How, Media Marketing, MMKreativ, Novum i drugi.

Uvršten je u Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design, kao i u knjigu 30 New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta.

Živi i radi u Beogradu.

(MONDO)