Italijanska glumica Klaudija Kardinale ove sedmice u Rimu ponovo je kročila na pozorišnu scenu u ulozi majke u predstavi "Staklena menažerija" američkog pisca Tenesija Vilijamsa.
"To je užasan lik, ona je veoma stroga prema svojoj deci, ali skriva beskonačnu tugu i očaj. Reč je o vrlo dubokoj unutrašnjoj drami", izjavila je glumica.
U režiji Andree Liberovičija neke scene komada igraju se iza zastora razapetog izmedju glumaca i publike, pretvarajući na momente scenu u magičnu lampu sa projekcijom slika i delova teksta.
U jednom članku, objavljenom u četvrtak, list "Korijere dela sera" kritikuje način na koji je komad postavljen, nazivajući ga "bazarom slika" i ocenjujući da od Vilijamsa "ništa nije ostalo".
"Za mene su režija i tekst veoma važni. Andrea Liberoviči je revolucionarni reditelj. U ovoj predstavi ima puno slika i muzike", istakla je Kardinale, koja je snimila više od 100 filmova, ali je u pozorištu debitovala pre samo nekoliko godina.
"U pozorišnoj ulozi prvi put sam se našla 2000. godine sa renesansnom komedijom "Venecijanka" igranom u Parizu. Do tada sam odbijala pozorišne uloge. Plašila sam se da me publika neće dobro čuti zbog boje mog glasa", rekla je glumica, koja se sa Tenesijem Vilijamsom prvi put srela ulogom u komadu "Nežna ptica mladosti" 2005. godine, takodje u Parizu.
(Tanjug)
"To je užasan lik, ona je veoma stroga prema svojoj deci, ali skriva beskonačnu tugu i očaj. Reč je o vrlo dubokoj unutrašnjoj drami", izjavila je glumica.
U režiji Andree Liberovičija neke scene komada igraju se iza zastora razapetog izmedju glumaca i publike, pretvarajući na momente scenu u magičnu lampu sa projekcijom slika i delova teksta.
U jednom članku, objavljenom u četvrtak, list "Korijere dela sera" kritikuje način na koji je komad postavljen, nazivajući ga "bazarom slika" i ocenjujući da od Vilijamsa "ništa nije ostalo".
"Za mene su režija i tekst veoma važni. Andrea Liberoviči je revolucionarni reditelj. U ovoj predstavi ima puno slika i muzike", istakla je Kardinale, koja je snimila više od 100 filmova, ali je u pozorištu debitovala pre samo nekoliko godina.
"U pozorišnoj ulozi prvi put sam se našla 2000. godine sa renesansnom komedijom "Venecijanka" igranom u Parizu. Do tada sam odbijala pozorišne uloge. Plašila sam se da me publika neće dobro čuti zbog boje mog glasa", rekla je glumica, koja se sa Tenesijem Vilijamsom prvi put srela ulogom u komadu "Nežna ptica mladosti" 2005. godine, takodje u Parizu.
(Tanjug)
"Dok sam živ, plakaću za njima": Goran Vesić kroz suze objasnio zašto podnosi ostavku (Video)
Zvezda od dominacije do problema u Pioniru: Trojkaška rapsodija, drama i pobeda u derbiju kola!
Zvezda bez sedmorice važnih igrača na Barselonu: Muke za Milojevića, startna postava se već zna
Dominacija Partizana u Železniku: Ubedljiva pobeda za 7-0, razigrao se i Vašington
Goran Vesić podnosi ostavku!