• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako je Šerova stvarala Kalendar Publikuma

U Salonu Muzeja savremene umetnosti otvorena je izložba plakata poznate američke dizajnerke Pole Šer.

U Salonu Muzeja savremene umetnosti otvorena je izložba plakata poznate američke dizajnerke Pole Šer.

Organizatori izložbe na kojoj je prikazano 60 plakata, od kojih su mnogi, kao oni za Njujorški letnji festival, postali prepoznatljivi u celom svetu, pobrinuli su se da beogradskoj publici ponude dodatnu atrakciju u vidu poklona knjige-albuma "Abrakadabra kako je nastao bla-bla-truć" ili kako je Šerova stvarala Kalendar "Publikuma" .

Umetnica, koja je izradila grafički identitet i za "Siti banku" i kompaniju "Tifani" prihvatila je da učestvuje u projektu "Publikuma" i to je "ovekovečeno" beleškama o razgovorima, prepiskama, fotografijama, CD-om na kome je zabeležen film o tom kolektivnom umetničkom delu, komentarima kritičara i Šerinim opservacijama kako je doživela ćirilicu i kako je "slučajnu nepismenost" pretočila u tipografske eksperimente u domenu forme i značenja.

Šer, koja je medju mnogobrojnim prestižnim nagradama dobila i priznanje "Tajp direktor kluba" za životno delo u oblasti tipografije u novembru 2006, večeras je rekla da je lepo videti svoje plakate u

Beogradu, jer nikada nije ni sanjala da će se oni naći ovde.
Izložba će biti otvorena do 5. februara.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE