Nedavno je otkriveno da je pevačica Ana Nikolić rekorder kada je trošenje para za pesmu u pitanju - ona je svoj hit "Romale, romali" navodno platila čak 30.000 evra, a pre izvesnog vremena je menadžer Marije Šerifović otkrio da je ona vlasnica najskupljeg spota.
Marija Šerifović je prestavljala Srbiju na Pesmi Evrovizije pesmom "Molitva". Odnela je pobedu, ali i snimila spot koji je platila navodno čak 75.000 evra. Snimanje spota je finansirao njen menadžer za vreme muzičkog takmičenja Saša Mirković.
"Ma koliko pevač bio talentovan, mora da se uloži novac u karijeru", rekao je izvor lista Alo povodom Mirkovićeve odluke da se spot ekranizuje za "ogromne pare". "On je tada za spot pesme Molitva iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde", rekao je izvor.
Pogledajte spot:
(MONDO, Alo)
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću