Nedavno je otkriveno da je pevačica Ana Nikolić rekorder kada je trošenje para za pesmu u pitanju - ona je svoj hit "Romale, romali" navodno platila čak 30.000 evra, a pre izvesnog vremena je menadžer Marije Šerifović otkrio da je ona vlasnica najskupljeg spota.
Marija Šerifović je prestavljala Srbiju na Pesmi Evrovizije pesmom "Molitva". Odnela je pobedu, ali i snimila spot koji je platila navodno čak 75.000 evra. Snimanje spota je finansirao njen menadžer za vreme muzičkog takmičenja Saša Mirković.
"Ma koliko pevač bio talentovan, mora da se uloži novac u karijeru", rekao je izvor lista Alo povodom Mirkovićeve odluke da se spot ekranizuje za "ogromne pare". "On je tada za spot pesme Molitva iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde", rekao je izvor.
Pogledajte spot:
(MONDO, Alo)
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!