• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Turištička reklama Srbije na CNN-u

Globalna televizijska mreža CNN u novembru će početi reklamnu kampanju promovisanja turističke ponude Srbije u novembru.

Globalna televizijska mreža CNN (Si-En-En) u novembru će početi reklamnu kampanju promovisanja turističke ponude Srbije u novembru.

"Kampanja će trajati četiri meseca i u okviru nje će biti emitovani spotovi od 40 sekundi u više od 500 pojavljivanja" saopštio je ministar trgovine, turizma i usluga Bojan Dimitrijević.

On nije precizirao koliko će koštati cetvoromesečno reklamiranje, uz objašnjenje da je CNN komercijalna televizija i da je praksa te medijske kuće da se ne navode detalji ugovora, ali je istakao "da je reč o najpovoljnijoj ponudi u regionu".
"Zadovoljni smo tom ponudom i naše pojavljivanje na CNN-u značajno je iz političkih, ekonomskih i bezbednosnih razloga", ocenio je Dimitrijević i dodao da je pojavljivanje na toj televiziji dokaz da je "Srbija ušla u klub prihvatljivih zemalja"

Dimitrijević je precizirao da je planirano da za potrebe brendiranja i reklamiranja srpskog turizma iz Nacionalnog investicionog plana izdvoji oko pet miliona evra.

Reč je, kako je objasnio, o nekoliko projekata, za koje je do sada izdvojeno 3,5 miliona evra, i ukazao da čitav iznos nije izdvojen zaprojekat reklame na CNN-u.

Na pitanje novinara na čemu će biti stavljen akcenat u reklami, Dimitrijević je naveo da će se promovisati sistem vrednosti koji je karakterističan za Srbiju, a "to su tradicija, mentalitet, gostoprimstvo, ali i neki geografski pojmovi kao što su Balkan i Dunav".

Direktor Turtističke organizacije Srbije Miodrag Popović podsetio je da program CNN-a gleda više od milijardu ljudi i da se emituje u više od 212 država sveta.

Popović je rekao da je zadovoljan ugovorom jer je utanačen i dobar vremenski tajming, kao i optimalni broj dnevnih emitovanja reklame. On je naveo da se pregovara sa još nekoliko globalnih mreža o reklamiranju Srbije kao turištičke destinacije uz pojasnjenje da se ide u pravcu odabira konkretne države ali i segmentiranja turističke ponude.

Potpredsednik CNN-a zadužen za prodaju reklama Rani Rid istakao je da je ta televizijska kuća dala konkurentnu ponudu koja ima za cilj ne samo realizaciju jednog ugovora, već uspostavljanje partnerstva i dugoročne saradnje izmedju Srbije i CNN-a.

Rid je ocenio da je "Srbija na dobrom putu da se promoviše na lokalnom i globalnom nivou, i naglasio datime neće privući samo turiste već i strane investitore koji će je učiniti još boljim mestom za provod i život.

Prema njegovim rečima, CNN će se skoncentrisati na emitovanje reklame u Evropi, na Bliskom Istoku i Africi, i da će ih gledati više od 150 miliona domaćinstava.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE