Televizija Pink bila je nagledanija tokom novogodišnje noći, pokazalo je istraživanje agencije AGB Nielsen Media Research.
Televizija Pink bila je nagledanija tokom novogodišnje noći, pokazalo je istraživanje agencije AGB Nielsen Media Research.Tačno u ponoć uz TV Pink bio je svaki drugi gledalac, odnosno 51,28% ostvarenog udela u gledanosti. Preciznije, Novu godinu je uz TV Pink dočekalo 1. 950.455 gledalaca, uz B92 u ponoć je bilo 1.153.192 gledaoca, dok je RTS 1 izabrao tek svaki deseti gledalac, odnosno 176.380 gledaoca.
Udeo u ukupnoj gledanosti za 31.12.2006. odnosno poredak televizija sa nacionalnom frekvencijom izgleda ovako:
TV PINK 32,6%
RTS1 26.3%
B92 12,2%
RTS2 3,4%
AVALA 1,6%
KOŠAVA 1,3% udela u ukupnoj gledanosti.
(MONDO)