Muzika u spotovima kojim se promoviše turizam Srbije na CNN-u zamenjena je čim je greška uočena tipično srpskom muzikom, izjavio je Tanjugu direktor Turističke organizacije Srbije Miodrag Popović.
Muzika u spotovima kojim se promoviše turizam Srbije na CNN-u zamenjena je čim je greška uočena tipično srpskom muzikom, izjavio je Tanjugu direktor Turističke organizacije Srbije Miodrag Popović.On je naveo da će biti emitovano oko 700 spotova - za svaki pogrešan spot CNN će emitovati dva.
Popović je rekao da je izabrana etno muzika kompozitora Zorana Brankovića, koja, kako je istakao, nije komercijalna ali je sasvim odgovarajuća jer su prve reakcije svuda bile iznenadjujuće pozitivne. Kao muzička forma korišćen je takozvani "trojanac", pri čemu je ritam ostao neparan, tipično naš, rekao je on.
Direktor TOS je istakao da spotove dnevno gleda 126 miliona ljudi, i da su u Šapaniji, za vreme proteklog sajma turizma, izazvali izuzetno velko interesovanje.
(Tanjug)