
Upornost se isplati! Pokazala je to grupa od 52 putnika jednog kineskog avioprevoznika, koja je provela noć u letelici, odbijajući da izađe iz aviona, koji je otkazao redovan let od Pekinga do Đantaija zbog lošeg vremena.
Očigledno naviknuta na stalna odgađanja i otkazivanja letova, ova grupa putnika pokušala je da se na "gandijevski" način izbori sa aviokompanijom. I uspela je.
Osoblje aviona zamolilo je putnike da izađu iz letelice, posle tročasovnog sedenja u njoj, obrazlažući da je vreme loše i da avion ne može da poleti na odredište.
"Više od 200 putnika povinovalo se molbi i izašli su iz aviona, ali ne i 52 putnika, predvođenih jednom gospođom, koji su odbili da napuste letelicu. Gospođa Ši je rekla da ona i njene kolege moraju da stignu na sastanak u Đantai, da prilično kasne i da nikako ne pristaju na otkazivanje leta", piše kineska štampa.
Oni su u avion ušli u osam sati uveče, a tek u tri sata javljeno im je da će avion poleteti u 7.30.
"Putnici su rekli da im je za sve vreme dok su bili u avionu, posada bila na usluzi, davala im je hranu i piće", navode listovi.
Kineska štampa često piše o kašnjenju aviona, kritikuje aviokompanije koje ne daju blagovremene informacije, ali i putnike koji su često drski i odbijaju da se povinuju pravilima u vazdušnom saobraćaju.
(MONDO)
Očigledno naviknuta na stalna odgađanja i otkazivanja letova, ova grupa putnika pokušala je da se na "gandijevski" način izbori sa aviokompanijom. I uspela je.
Osoblje aviona zamolilo je putnike da izađu iz letelice, posle tročasovnog sedenja u njoj, obrazlažući da je vreme loše i da avion ne može da poleti na odredište.
"Više od 200 putnika povinovalo se molbi i izašli su iz aviona, ali ne i 52 putnika, predvođenih jednom gospođom, koji su odbili da napuste letelicu. Gospođa Ši je rekla da ona i njene kolege moraju da stignu na sastanak u Đantai, da prilično kasne i da nikako ne pristaju na otkazivanje leta", piše kineska štampa.
Oni su u avion ušli u osam sati uveče, a tek u tri sata javljeno im je da će avion poleteti u 7.30.
"Putnici su rekli da im je za sve vreme dok su bili u avionu, posada bila na usluzi, davala im je hranu i piće", navode listovi.
Kineska štampa često piše o kašnjenju aviona, kritikuje aviokompanije koje ne daju blagovremene informacije, ali i putnike koji su često drski i odbijaju da se povinuju pravilima u vazdušnom saobraćaju.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.