Jedna pivara iz Ontarija u Kanadi došla je na ideju da na flašama lepi etikete sa likom glavnih kandidata na predstojećim izborima i tako sprovede svojevrsno istraživanje u glasačkom telu.
Jedna pivara iz Ontarija u Kanadi došla je na ideju da na flašama lepi etikete sa likom glavnih kandidata na predstojećim izborima i tako sprovede svojevrsno istraživanje u glasačkom telu."Prošlog decembra, izbacili smo na tržište četiri piva sa likom lidera glavnih političkih stranaka", izjavio je Lindzi Kej, portparol pivare "Trafalgar", prenela je agencija AFP.
"Rezultati prodaje su gotovo identični sa rezultatima klasičnih istraživanjima", istakao je on, navodeći da konzervativci trenutno vode sa ispijenih 31 odsto ispred liberala koji su iskapili 26 odsto.
U zavisnosti od instituta, istraživanja daju prednost od sedam do 18 odsto konzervativcima Stivena Harpera nad liberalima aktuelnog premijera Pola Martena.
Anketna metoda "Trafalgara" nije ostala nezapažena medju političarima pa je tako lokalni konzervativni kandidat kupio 12 flaša piva, čisto da malo poboljša svoj rejting.
Pivara će organizovati u ponedeljak izborno veče uz obećanje da će biti prva koja će objaviti rezultate izbora.
(Tanjug)