• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Britanci nemaju pojma o čaju

Britanci, nacija poznata po ritualnom ispijanju čaja u pet popodne, ranije tradicionalno spravljanog od listova čaja u čajniku, danas su se sasvim preorijentisali na čaj u kesicama.

Britanci, nacija poznata po ritualnom ispijanju čaja u pet popodne, ranije tradicionalno spravljanog od listova čaja u čajniku, danas su se sasvim preorijentisali na čaj u kesicama.

Prema podacima britanskog Saveta za čaj, 96 odsto ukupno popijenog čaja u Britaniji čini čaj u kesicama.

Prodaja čajnika je za poslednjih pet godina u Britaniji smanjena za 65 odsto, izvestila je ruska agencija Agrofakt.

Trgovinska kompanija "Tesko" (Tesco) je krajem 20. veka prodavala oko 20 vrsta čajnika, a sada je broj spao na pet vrsta. Obim prodaje čajnika je od 2001. smanjen 62 odsto, a šolja s tacnama 85 procenata.

Ispitivanje koje je sprovela mreža supermarketa je pokazalo da kupci uzrasta od 18 do 40 godina smatraju čajnike i šolje s tacnama staromodnim i suviše otmenim predmetima. Danas većina Britanaca više voli da pije čaj u kesicama iz čaša i šolja za mleko.

Sve je manje Britanaca koji imaju nerava da čekaju pet minuta dok se listići čaja propare u čajniku.

Slično je i sa kafom, pa je drastično porasla i prodaja rastvorljive kafe.

Obim prodaje tog napitka u Britaniji je samo u februaru povećan 4,4 odsto.

Edvard Braman, osnivač Muzeja čaja i kafe u Londonu, je ubedjen da oni koji piju čaj u kesicama lišavaju sebe pravog ukusa tog napitka i većeg dela zadovoljstva. On je izjavio da "savremeni Britanci ništa ne znaju o čaju".

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE