
Američki lanac brze hrane "Mekdonalds"(McDonald's), često optuživan da pospešuje epidemiji gojaznosti koja je zahvatila Ameriku, na svoj jelovnik nedavno je uvrstio - vežbaonice.
U sedam restorana u SAD kompanija "Mekdonalds" je nedavno otvorila vežbaonice pod nazivom "R Gym", koje nude fizičku aktivnost deci od četiri do 12 godina, prenose svetski mediji.
Sale su opremljene sobnim biciklama koje su smeštene ispred ekrana sa video igricama, a u ponudi su i aerobik vežbe za trošenje kalorija.
"U našim "R Gym" salama malim klijentima nudimo mogućnost da se zabave vežbajući", rekla je portparolka lanca Dania Praud.
Nove vežbaonice zameniće prostor za igru koji trenutno postoji u oko 5.500 restorana "Mekdonaldsa" širom SAD. Firma razmišlja i o otvaranju mini-klubova i u inostranstvu.
Kritičari tvrde da "mini vežbaonice" predstavljaju pokušaj poboljšanja statusa kompanije u očima Amerikanaca koji su sve više svesni opasnosti po zdravlje koje donosi debljina.
"Količina kalorija koju dete može da potroši vežbajući tim mini-klubovima je mala u odnosu na ono što su u tim restoranima brze hrane uneli u organizam", ocenila je Keli Bronel, direktorka Centra za politiku ishrane i gojaznost.
Ona tvrdi da dete treba da vežba tri sata da bi potrošilo 200 kalorija iz jednog "Mekdonaldsovog" milk-šejka.
"Mislim da Mekdonalds ovim potezom samo želi da popravi svoj imidž", smatra ona.
(MONDO)
U sedam restorana u SAD kompanija "Mekdonalds" je nedavno otvorila vežbaonice pod nazivom "R Gym", koje nude fizičku aktivnost deci od četiri do 12 godina, prenose svetski mediji.
Sale su opremljene sobnim biciklama koje su smeštene ispred ekrana sa video igricama, a u ponudi su i aerobik vežbe za trošenje kalorija.
"U našim "R Gym" salama malim klijentima nudimo mogućnost da se zabave vežbajući", rekla je portparolka lanca Dania Praud.
Nove vežbaonice zameniće prostor za igru koji trenutno postoji u oko 5.500 restorana "Mekdonaldsa" širom SAD. Firma razmišlja i o otvaranju mini-klubova i u inostranstvu.
Kritičari tvrde da "mini vežbaonice" predstavljaju pokušaj poboljšanja statusa kompanije u očima Amerikanaca koji su sve više svesni opasnosti po zdravlje koje donosi debljina.
"Količina kalorija koju dete može da potroši vežbajući tim mini-klubovima je mala u odnosu na ono što su u tim restoranima brze hrane uneli u organizam", ocenila je Keli Bronel, direktorka Centra za politiku ishrane i gojaznost.
Ona tvrdi da dete treba da vežba tri sata da bi potrošilo 200 kalorija iz jednog "Mekdonaldsovog" milk-šejka.
"Mislim da Mekdonalds ovim potezom samo želi da popravi svoj imidž", smatra ona.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.