• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Parfem za internet zavisnike!

Jedan od vodećih modnih brendova u svetu, Kelvin Klajn ponovo je ispred svih, ovog puta sa parfemom za "tehnoseksualce"!

Jedan od vodećih modnih brendova u svetu, Kelvin Klajn ponovo je ispred svih, ovog puta sa parfemom za "tehnoseksualce"!

Ovaj parfem nećete naći u radnjama, jer se prodaje isključivo putem interneta, a i reklamna kampanja će se odvijati samo na "globalnoj mreži". Na ovaj potez kuća "CK" se odlučila da bi opravdala naziv "tehnoseksualac" koji je 2005. godine ustanovljen za internet subkulturu.

Novi parfem, pod imenom "CK In2u", može se nabaviti preko internet stranice www.ck2inu.com, dok će u virtualnom svetu nazvanom "Second Life" biti moguće nabaviti njegovu virtualnu verziju u "CK" virtualnom prodajnom centru na virtualnom ostrvu Avalon.

Virtualnim parfemom će gradjani "Second Lifea" moći da prskaju osobe oko sebe i tako putem "mehurića" započinjati razgovore, a sa posebnim flašicama pisaće se virtualni grafiti!
U "Second Lifeu" će početi i Kelvin Klajnovo takmičenje za najbolju fotografiju.

Marketinški stručnjaci ovog brenda se nadaju da će novi parfem postići isti ili bolji uspeh od onog koji je 1994. godine imao "CK One" uniseks parfem, reklamiran kao parfem za "generaciju X".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE