Potpuno novi serijal Dušana Šaponje i Dušana Čavića je stigao! I ovog puta fanstastični dvojac bez kormilara pronalazi apsurdne situacije u pričama iz života Beograda i Srbije. Počev od danas, svakog utorka od 14 časova na MONDU biće emitovana po jedna priča iz laboratorije Marka Žvaka Prkosi Običnom.

"Mi smo u misiji da ljudima predstavimo drugu stranu realnosti, jer postoji čitav jedan svet sa druge strane dosadne i obične svakodnevice. Charger i nas dvojica ćemo vam taj svet pokazati kroz serijal Marka Žvaka Prkosi Običnom ili MŽPO! Naš marketing tim nam je rekao da je danas popularno koristiti skraćenice... Rekli su nam i da bi sigurno bio bum da se skinemo goli, ali malo nam je glupo, pa ćemo to izbeći", rekli su Dušan i Dušan.

Daniel Bukumirović, glavni i odgovorni urednik portala MONDO ističe da su se Šaponja, Čavić  i naš portal u potpunosto našli.

"Kao du.. i noša  - tako smo se našli, "Dušani" i MONDO. Verujem da potpuno ležimo jedni drugima. Zato smo se lako dogovorili i započeli kreativni proces na Mondu. Na naše veliko zadovoljstvo, radićemo neke lepe web priče i publici približiti svu kreativnost Čavića i Šaponje. U moru copy-paste i tabloidnog internet novinarstva, mi smo se u Mondu oduvek trudili da budemo drugačiji i zato smo jedan od vodećih portala u Srbiji ", rekao je Bukumirović.

Ovaj serijal "iskeširao" je Bambi, zašto da krijemo.

"Charger propagira život sa duhom, urnebesno je ozbiljan, i sklon izvrtanju realnosti. Saradnja na serijalu Marka Žvaka Prkosi Običnom je na zadovoljstvo svih nas koji smo učestvovali, ali i na zadovoljstvo svih onih koji će u krajnjem proizvodu uživati. Naravno, uz Charger je doživljaj još bolji", izjavila je brend menadžer Chargera Ivana Vlahović.

U prvoj webizodi Dušan Šaponja i Dušan Čavić posetili su buvljak u Bubanj potoku. Da li je Šaponja kupio janjeći gunj ili janjeću šubaru? Šta nam Evropa poklanja? Koliko kinte su zamrzivači, a koliko frižideri? Da li je tržište pozlaćenih kajli i dalje živo? Da li se i koliko spuštaju cene pri cenjkanju?

Pogledajte.

Nadamo se da ćete uživati u novim video sadržajima na Mondu i s nestrpljenjem očekujemo vaše komentare. Želje, čestitke i pozdrave autorima pišite na zvakamarka@gmail.com ili na Twitteru koristeći hashtag #markazvaka.