• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Noć "žderača reklama"

Upravo za one koji "gutaju" reklame u Centru "Sava" organizovana je nova, sada već tradicionalna "Noć reklamoždera", u kojoj je titulu najbolje ponela ona za Telekom Srbija - "Deset godina saradnje".

Koliko puta su vas iznervirali besomučni paketi reklama na televizijama dok gledate neku utakmicu ili film koji ste čekali nedeljama? Mnogo, zar ne? Ali, sigurno je da otpevušite neku melodiju iz neke reklame dok se tuširate ili iskoristite neki slogan kada želite nešto da kažete.

Upravo za one koji "gutaju" reklame u Centru "Sava" organizovana je nova, sada već tradicionalna "Noć reklamoždera", u kojoj je titulu najbolje ponela ona za Telekom Srbija - "Deset godina saradnje".

Organizatori manifestacije potrudili su se da posetioce zabave, ne samo izborom reklama, već i "pratećim sadržajem". Tako je ispred štanda "Grand pleasure" stajala i obavezna scenografija iole ozbiljnijeg vašara - "kruška" (ona za udaranje). I dok su neki ispijali kafu (naravno, besplatna u reklamne svrhe), dotle su drugi, a bilo ih je prilično, isprobavali snagu i jačinu udarca. Sve vreme dok su trajale projekcije reklama, pred "kruškom" je bio red. Ipak, je ovo Srbija, snaga se ceni.

Prvi deo programa bio je rezervisan za proglašenje pobednika ovogodišnjeg takmičenja za najbolju domaću reklamu. U uži izbor ušlo je 50, od kojih je izdvojeno pet za najuži izbor - JAT, Telenor, Lutrija Srbije, voda Akva Gala, Smoki i Telekom Srbija.

Dobitnik specijalne nagrade Brend Serbia 2007 bio je teniser Novak Djoković, koji je dojurio posle revijalnog četvoročasovnog meča u Areni da pozdravi publiku. Nema šta, čovek je sam sebi najbolja reklama.

Publika je i ovog puta imala prilike da vidi bezbroj sjajnih reklamnih klipova podeljenih u 90-minutnim segmentima, tako da je svaki deo bio kao da, na primer, gledate neki jako dobar film. Uz, sad već tradicionalno odlične spotove Coca-cola, Nike i drugih, predstavljeno je i mnoštvo manje poznatijih firmi, organizacija, na ništa manje zanimljiv način, tako da je posle toliko odgledanih reklama u jednom danu, zaista teško odlučiti se koja je najbolja ili najduhovitija... Činjenica je zajednička za sve - poruka je najbitnija.

Na sajtu www.nocreklamozdera.eunet.yu možete da pogledate reklame koje su ušle u najuži izbor.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE