Kompanija Nestle pokrenuće 2008. godine u Francuskoj jednu od najvećih promotivnih kampanja za čokoladicu KitKat koja će najsrećnijim potrošačima doneti dva nagradna putovanja u svemir.
Nagradnom igrom biće obuhvaćeno 25 miliona čokoladica KitKat, koje će se naći na francuskom tržištu od januara, javila je agencija Rojters.
Putovanja po ceni od 200.000 dolara svako predvidjena su za početak 2010. godine i biće u okviru prvih redovnih komercijalnih letova u svemir.
"Letovi će trajati oko četiri sata i izvodiće se na visini od stotinak kilometara. Putnici na tim letovima biće u prilici da uživaju u pogledu na našu planetu", rekao je Mjuriel Koh, zadužen za marketing u Nestleovom ogranku u Francuskoj.
Nestle u ovoj kampanji saradjuje sa američkom firmom "Roketplejn", koja je, uz "Virdžin" i EADS, jedan od tri glavna aktera na tržištu kosmičkog turizma.
Medju nagradama koje ljubitelji ove čokoladice mogu da osvoje su i letovi u avionima-lovcima i obuka u uslovima bestežinskog stanja.
"Nestle je prva evropska kompanija koja je svojim potrošačima ponudila ovakvu nagradnu igru", istakao je Koh.
(Tanjug)