Publika koja je prisustvovala večeri "Carlsberg Noć Reklamoždera", proglasila je reklamu Cepter osiguranja "Da ne čuje zlo", koju je napravila agencija Communis, za najbolju domaću reklamu u 2005. godini.

U konkurenciji pet reklama koje su se našle u finalu (Cepter - "Da ne čuje zlo", Tomatelo - "Kad mama zakuva", Perfex - "Patkice", HVB - "Moja mama..." i Lav pivo - "Mimi"), reklama firme Cepter je dobila najviše glasova publike koja je glasala putem sms-a, kao i prethodnih dana na sajtu.

Publika je izabrala i najbolji bilbord, a to je rešenje za Aqua Viva, agencije Communis.

Najbolja neprofitna kampanja je "Tvojih 5 minuta, nečiji ceo zivot", ministarstva zdravlja republike Srbije i Zavoda za transfuziju krvi, koju je realizovala agencija SVA.

Tema ovogodišnje "Carlsberg Noći Reklamoždera", u organizaciji regionalne mreže SuperStar Adriatica, bila je "Karneval u Beogradu", pa su ljubitelji reklama uživali u pravoj karnevalskoj atmosferi uz koktele, zvukove salse i zgodne plesačice.

Najsrećniji su dobili i nagrade, put u Pariz na "Noć Reklamoždera", doček Nove godine na Kopaoniku i školarinu u Poslovnoj školi za public relations.

(Beta)