Trend "šta nose prolaznici" poslednjih meseci preplavio je društvene mreže, a influenseri širom sveta zaustavljaju zanimljivo obučene ljude na ulici i pitaju ih detalje o njihovom autfitu. Upravo u okviru tog trenda, sasvim neočekivano, u centru Londona došlo je do susreta koji je privukao pažnju i domaće javnosti.
Jedna popularna influenserka i jutjuberka po imenu Evelajn, poznata po snimanju modnog sadržaja na ulicama Londona, zaustavila je srpsku modnu kreatorku Marijanu Mateus ispred radnje jednog od najpoznatijih svetskih brendova. Evelajn joj je najpre udelila kompliment na račun stajlinga, a zatim je zamolila da otkrije šta je sve obukla i kog je brenda njena garderoba.
Marijana Mateus se zahvalila na lepim rečima i pristala da podeli detalje svog autfita. Kako je otkrila, na sebi je imala svoje omiljene čizme brenda "Kloe", čija cena dostiže čak 2.000 evra. Ovaj luksuzni komad uklopila je sa kaputom koji je sama dizajnirala, a koji nosi ime njenog brenda. Kaput koji je tog dana ponela na sebi košta 1.000 evra.
Posebnu pažnju privukla je i njena torba – popularni model brenda "Hermes“ u bordo boji, za koji je izdvojila čak 12.000 evra, ali nije znala pravilno da izgovori naziv brenda, te su se komentari odmah nizali. Ispod upečatljivog kaputa, Marijana je nosila udoban kombinezon, koji je, zanimljivo, bio znatno povoljniji u odnosu na ostale komade. Kombinezon je plaćen 150 evra, dok su naočare za sunce koje je nosila vredne oko 500 evra.
Kada se sve sabere, jasno je da je srpska modna dizajnerka tog dana u centru Londona nosila stajling čija ukupna vrednost iznosi približno 16.000 evra.
Vaše mišljenje nam je važno - ostavite nam komentar, nije potrebna registracija!
Bonus video:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!