Reklama za novi parfem Britni Spirs izazvala je veliku pažnju javnosti i brojne komentare jer pevačica na plakatima izgleda "suviše dobro" - ten joj je savršen, a kosa zdrava i zlatna kao u najboljim danima, kad joj je karijera bila na vrhuncu, prenosi "Dejli mejl" (Daily Mail).

Britni na plakatima izgleda toliko dobro, da je, s obzirom na fotografije koje su se pojavljivale u poslednje vreme, teško poverovati da je na slikama zaista ona.

Reklame su snimljene početkom leta, a Britni je na snimanju pravila probleme, što je priznao i portparol kompanije Elizabet Arden, koja je njen novi parfem plasirala na tržište: "Da, Britni je napustila set, ali se ubrzo vratila. Kajli, njena asistentkinja nam je pozirala dok smo nameštali svetlo, kako bismo uštedeli na vremenu".

Svestan činjenice da fotografije deluju neverovatno, predstavnik kompanije je dodao da je "jedina osoba u novoj kampanji Britni Spirs – Britni Spirs".

Moto kojim problematična pevačica promoviše svoj novi parfem je blago rečeno paradoksalan, jer se parfem reklamira kao "esencija optimizma i individualnosti" i "odraz duše" Britni Spirs, koja ide iz skandala u skandal, zbog čega bi mogla da izgubi i starateljstvo nad decom...

(MONDO)