Brend "Rimel London" napravio je reklamu za novu maskaru, a u njoj se pojavljuje Kara Delevinj.
Međutim, reklama je zabranjena zbog obmanjivanja kupaca, a sve zato što su u produkciji korišćene veštačke trepavice, što navodi kupce da misle da će trepavice tako izgledati nakon nanošenja ove maskare.
Ova maskara se reklamira kao proizvod koji će "produžiti trepavice i povećati im volumen", ali su zapravo Kari u reklami stavljene ekstenzije i čak su obrađene u postprodukciji.
Iz "Rimela" kažu da su Delevinjovoj stavili ekstenzije na trepavice, a da su one u postprodukciji "docrtane" samo u nekim scenama gde se trepavice ne vide dovoljno dobro jer manekenka nosi tamnu senku za oči.
Pogledajte i procenite sami da li su u pravu:
Prikazivanje ove reklame zabranjeno je na televiziji, a isto se desilo i 2010. godine brendu "Dior" kada je iz istih razloga zabranjena reklama u kojoj se pojavila Natali Portman.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona