Brend "Rimel London" napravio je reklamu za novu maskaru, a u njoj se pojavljuje Kara Delevinj.

Otkrila "sočne" detalje!

Međutim, reklama je zabranjena zbog obmanjivanja kupaca, a sve zato što su u produkciji korišćene veštačke trepavice, što navodi kupce da misle da će trepavice tako izgledati nakon nanošenja ove maskare.

Hrabra mala (FOTO)

Ova maskara se reklamira kao proizvod koji će "produžiti trepavice i povećati im volumen", ali su zapravo Kari u reklami stavljene ekstenzije i čak su obrađene u postprodukciji.

Iz "Rimela" kažu da su Delevinjovoj stavili ekstenzije na trepavice, a da su one u postprodukciji "docrtane" samo u nekim scenama gde se trepavice ne vide dovoljno dobro jer manekenka nosi tamnu senku za oči.

Pogledajte i procenite sami da li su u pravu:

Prikazivanje ove reklame zabranjeno je na televiziji, a isto se desilo i 2010. godine brendu "Dior" kada je iz istih razloga zabranjena reklama u kojoj se pojavila Natali Portman.